Španija bo zaostrila pravila glede oglaševanja kriptovalut, saj želi zagotoviti, da se bodo vlagatelji zavedali tveganj, povezanih s kriptovalutami, je pred kratkim napovedal državni regulator borznega trga. Nova pravila bodo začela veljati februarja.
Oglaševanje nereguliranih kriptovalut, kot so bictoini, se je močno povečalo zlasti zaradi spletnih vplivnežev, kar je pritegnilo pozornost regulatorjev po svetu, je poročala francoska tiskovna agencija AFP.
Na podlagi novih pravil, ki bodo v Španiji v veljavo stopila prihodnji mesec, bodo oglasi za kriptovalute in druga kriptosredstva morali biti "jasni, uravnoteženi, nepristranski in nezavajujoči", je španska vladna agencija CNMV, zadolžena za reguliranje borznih trgov, zapisala v izjavi za javnost.
Oglasi bodo prav tako na vidnem mestu morali vsebovati informacije o tveganjih. Ponudniki kripto storitev pa bodo morali o vseh oglasih, ki bodo namenjeni vsaj 100.000 ljudem, vsaj deset dni vnaprej obvestiti regulatorja.
Velja za ponudnike in vplivneže
Ta pravila bodo veljalo tudi za promocijske aktivnosti in oglaševanje v imenu drugih oseb, kot to počnejo vplivneži.
Novembra lani se je regulator obregnil tudi ob španskega nogometnega zvezdnika Andreasa Iniesto, potem ko je na svojih družbenih omrežjih promoviral kriptovalute. CNMV mu je v tvitu odgovoril, naj se dobro pozanima o kriptovalutah, preden investira vanje ali to priporoča drugim, je poročala AFP.
Vrednost kriptovalut sicer močno niha, njeno gibanje pa je zelo težko napovedati.
Novo na Metroplay: “Vse, kar je za psiho preveč, nase prevzame telo” | Tomislav in Nina Senečić