D.H. | 23. 6. 2020, 12:43

Ženske uporabnice aplikacij za zmenke niso navdušene nad moškimi z mački

profimedia

Nova študija učinkovitosti profilov na spletnih portalih za zmenke namiguje, da naj se moški raje ne fotografirajo s svojimi mački, saj si lahko s tem zapravijo marsikateri potencialni zmenek.

Na državni univerzi v zvezdni državi Kolorado so izvedli študijo, ki je pokazala, da bodo ženske manj verjetno želele stopiti v stik z moškimi, ki so na straneh za zmenke fotografirani z mačko. Razlog? Ženske takšne moške zaznavajo kot 'manj možate', 'bolj nevrotične' in 'manj primerne za zmenek'.

Študija je vključevala 1.380 žensk, starih od 18 do 24 let, ocenjevale pa so fotografijo istega moškega v zgodnjih dvajsetih. Moški je imel temne lase, oblečeno je imel modro majico in bil fotografiran z nevtralnim, belim ozadjem.

Razlika je bila le v tem, da je na eni fotografiji poziral z oranžno mačko, na drugi pa ne. Ženske so v študiji možakarja ocenjevale glede na različne atribute, vključujoč zaznavanje njegove osebnosti, možatosti, privlačnosti in tudi to, če se jim zdi primeren za kratkoročno ali dolgoročno razmerje.

A čeprav so mu tiste ženske, ki so ocenjevale fotografijo, na kateri je bil moški slikan z mačko, pripisovale več negativnih lastnosti, je prisotnost mačke ponekod bila tudi razlog za dodajanje drugih, pozitivnih lastnosti. Recimo to, da se moški zdi bolj odprt, bolj dostopen, pa tudi bolj samozavesten.

Je pa v zaključku študije bila izpostavljena zelo pomembna opazka. Pri teh rezultatih je potrebno upoštevati, da je na odločitev pri vsaki od vprašanih žensk vplivalo tudi to, če se sama obravnava kot ljubiteljica mačk ali ljubiteljica psov. Ob tem omenjajo tudi vpliv širših kulturnih vzorcev, saj naj bi zahodne kulture moške z mački vnaprej ocenjevale kot 'manj možate'. Med vprašanimi ženskami je bila namreč preferenca dejansko moški, ki si lasti psa.

»Rezultati namigujejo, da domači ljubljenčki še vedno igrajo vlogo v ženskem izboru potencialnih partnerjev, za učinke različnih vrst ljubljenčkov na dejansko odločitev pa je smiselno izvesti podrobnejšo raziskavo,« je še zapisano v sklepu študije.

Študija je objavljena na MDPI.com.