Please use Google Chrome.
V zadnji epizodi Samsung digitalnih dialogov voditeljica Flora Ema Lotrič z gosti raziskuje, kako so vplivneži spremenili potrošniške navade in svet marketinga.
Za okroglo mizo g. Iztok Sila, profesor in svetovalec, ki ima za sabo že več kot 30 let izkušenj v marketingu, Vesna Ponorac, igralka, radijska voditeljica in vplivnica ter Noemi Zonta, vplivnica z več kot 110 tisoč sledilci, digitalna nomadka in podjetnica, odkrivajo svet influencerjev skozi prizmo marketinga, prava, etike in družbenega vpliva.
Predvajaj
V petih epizodah Samsung digitalnih dialogov spoznavamo svet influencerjev skozi prizmo marketinga, prava, etike in družbenega vpliva.
Za okroglo mizo so z voditeljico Floro Emo Lotrič sedeli Jaka Repanšek, predsednik slovenskega oglaševalskega razsodišča, Iztok Sila, profesor in svetovalec, ki ima za sabo že več kot 30 let izkušenj v marketingu, Vesna Ponorac, igralka, radijska voditeljica in vplivnica ter Noemi Zonta, vplivnica z več kot 110 tisoč sledilci, digitalna nomadka in podjetnica.
PredvajajV petih epizodah Samsung digitalnih dialogov spoznavamo svet influencerjev skozi prizmo marketinga, prava, etike in družbenega vpliva.
Za okroglo mizo v drugi epizodi z voditeljico Floro Emo Lotrič sedijo Jaka Repanšek, predsednik slovenskega oglaševalskega razsodišča, Iztok Sila, profesor in svetovalec, ki ima za sabo že več kot 30 let izkušenj v marketingu, Vesna Ponorac, igralka, radijska voditeljica in vplivnica ter Noemi Zonta, vplivnica z več kot 110 tisoč sledilci, digitalna nomadka in podjetnica.
PredvajajV petih epizodah Samsung digitalnih dialogov spoznavamo svet influencerjev skozi prizmo marketinga, prava, etike in družbenega vpliva.
PredvajajSvet vplivnežev skozi prizmo marketinga, prava, etike in družbenega vpliva