Etika v svetu vplivnežev: Preprečevanje negativnih vplivov in spodbujanje pozitivne kulture

V zadnji epizodi Samsung digitalnih dialogov voditeljica Flora Ema Lotrič z gosti raziskuje, kako so vplivneži spremenili potrošniške navade in svet marketinga.

Za okroglo mizo g. Iztok Sila, profesor in svetovalec, ki ima za sabo že več kot 30 let izkušenj v marketingu, Vesna Ponorac, igralka, radijska voditeljica in vplivnica ter Noemi Zonta, vplivnica z več kot 110 tisoč sledilci, digitalna nomadka in podjetnica, odkrivajo svet influencerjev skozi prizmo marketinga, prava, etike in družbenega vpliva.

 

Predvajaj

Pravni labirint influencerstva: Navigacija med avtorskimi pravicami, zasebnostjo in zakonodajo

V petih epizodah Samsung digitalnih dialogov spoznavamo svet influencerjev skozi prizmo marketinga, prava, etike in družbenega vpliva.

Za okroglo mizo so z voditeljico Floro Emo Lotrič sedeli Jaka Repanšek, predsednik slovenskega oglaševalskega razsodišča, Iztok Sila, profesor in svetovalec, ki ima za sabo že več kot 30 let izkušenj v marketingu, Vesna Ponorac, igralka, radijska voditeljica in vplivnica ter Noemi Zonta, vplivnica z več kot 110 tisoč sledilci, digitalna nomadka in podjetnica. 

Predvajaj

Si vedel/a, da je vplivnež lahko kaznovan, če ne napiše, da je objava sponzorirana?

V petih epizodah Samsung digitalnih dialogov spoznavamo svet influencerjev skozi prizmo marketinga, prava, etike in družbenega vpliva.

Za okroglo mizo v drugi epizodi z voditeljico Floro Emo Lotrič sedijo Jaka Repanšek, predsednik slovenskega oglaševalskega razsodišča, Iztok Sila, profesor in svetovalec, ki ima za sabo že več kot 30 let izkušenj v marketingu, Vesna Ponorac, igralka, radijska voditeljica in vplivnica ter Noemi Zonta, vplivnica z več kot 110 tisoč sledilci, digitalna nomadka in podjetnica. 

Predvajaj

Izzivi in odgovornosti vplivnostnega marketinga - Digitalni dialogi

V petih epizodah Samsung digitalnih dialogov spoznavamo svet influencerjev skozi prizmo marketinga, prava, etike in družbenega vpliva.

Predvajaj

DIGITALNI DIALOGI

Svet vplivnežev skozi prizmo marketinga, prava, etike in družbenega vpliva

Prijavi se in ne zamudi novih epizod!

Dovolim uporabo vpisanih podatkov AM Ljubljana d.o.o. za obveščanje o novih epizodah Digitalni dialogi.