Please use Google Chrome.
Kako učinkovito komunicirati o zdravju v času hitrih informacij, lažnih novic in vedno večjega skepticizma? Pogovarjali smo se z Mitjo Vrdeljo, predstojnikom Centra za komuniciranje na Nacionalnem inštitutu za javno zdravje.
PredvajajPogovor z mladim stilistom Matejem Fijačkom o poklicu stilista v Sloveniji, drznosti njegovih modnih izbir, oblačenju za nočno življenje, nestrpnosti do pripadnikov skupnost LGBTQI+ in še čem.
PredvajajPogovor z marketinškim strokovnjakom Andrejem Pompetom, ki se je v svoji zadnji knjigi posvetil osupljivi moči zgodbe: razkriva nam, kako so zgodbe sestavljene, kako jih učinkovito pripovedovati ali pisati in še marsikaj.
PredvajajPogovor z Lidijo Rakuša in Alešem Popičem iz oddelka za marketing v podjetju Spar Slovenija, ki je znano po implementaciji naprednih tehnoloških praks v svojo marketinško strategijo; med drugim so se prvi odločili za snovanje oglasa z umetno inteligenco.
PredvajajMetro minutke spremljajo pisne intervjuje, objavljene na metropolitan.si, v katerih nam sogovorniki odgovarjajo na kratka vprašanja, skozi katera boste bolje spoznali področje njihovega delovanja.
Ekskluziven segment Metro Minutk, v katerem gostimo posameznike, ki želijo stopiti v ospredje, poudariti svoje sporočilo in deliti svojo vizijo. Vsaka epizoda prinaša edinstveno kombinacijo izkušenj, strokovnega znanja in navdiha.
S projektom Metro glasovi ponosa izpostavljamo pozitiven pomen, raznolikost in vpliv LGBTQ+ skupnosti ter prispevek njenih pripadnikov k slovenski umetnosti, kulturi in družbi, s čimer želimo povečati vidnost in prepoznavnost njenih ustvarjalnih dosežkov.