Nazaj

Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"

Biti v slogu ali biti viden? To je v današnjem času pogosta dilema, v kateri se znajdejo predvsem mladi na svojih prometnih poteh.

Metropolitan podkast predstavlja prav posebno serijo, ki jo tokrat ustvarja z Zavarovalnico Triglav. Mladi se preredko odločajo za ključne varnostne elemente v prometu, kot so čelada, odsevna oblačila in dodatki, kar pa je lahko vzrok številnih nesreč in poškodb. V družbeno odgovorni iniciativi "Ne bluzi, z glavo kruzi" Zavoda Vozim, Zavarovalnice Triglav in agencije Yootree Creative so se zato odločili za drugačen pristop. Škarje in platno so dali v roke mladim in njihovi ustvarjalnosti. Študenti modnega oblikovanja Naravoslovnotehnične fakultete so ustvarili inovativno kolekcijo odsevnih oblačil in vidnih dodatkov, ki so jo nedavno predstavili na Ljubljana Fashion Weeku. Kolekcija "Dejmo se videt" ozavešča, vabi in nagovarja k razmisleku o varnosti v prometu, hkrati pa kaže, da so ideje z modne piste uporabne tudi v praksi.

Sogovorniki: Anže Orešnik, David Razboršek in Ana Cergolj Kebler

Voditeljica: Živa Avžner

Več si lahko preberete tukaj.