Živa Avžner | 28. 1. 2022, 07:45

Tako Alja Horvat s poustvarjanjem ikoničnih 60. in 70. let gradi trajnostno modno znamko

Niko Obran

Zagotovo vas zanima, kako se oblači modna oblikovalka. "V moji omari obstajajo le pisana oblačila z ogromno vzorci ali črne stvari. Ne poznam drugih barv," mi zaupa Alja, ki hkrati velikokrat obleče tudi svoje modne kose. "Kar ne najdem v trgovini, si ustvarim sama!"

Alja Horvat je lani ustvarila svojo prvo modno znamko »by Alja Horvat« in že od nekaj velika kreativna duša, ki svoje ustvarjanje deli s svetom. Njena vizija je ustvariti svetovno znano modno znamko in etično modno kolekcijo, ki v ospredje postavlja potrošnika in se mu približa z barvitimi in živahnimi vzorci ter edinstvenimi, skrbno izbranimi in trajnostnimi oblačili.

Več o njeni modni znamki, kolekciji, izbiranju ciljne publike, kreativi in delu s fantom lahko prisluhnete v četrti epizodi Metropolitan podkasta.

Le kliknite na puščico v spodnjem kvadratku in že boste lahko prisluhnili! 

Njena prva modna kolekcija je temeljila na navdihu iz šestdesetih in sedemdesetih let, saj so takrat prevladovale drzne modne odločitve in raznoliki printi. Ne boste verjeli, ampak navdihnila jo je ravno priljubljena glasbena skupina The Beatles.

Metropolitan Slovenija

Pogovarjali sva se tudi o inspiraciji - kaj narediti, kadar je ni, se prisiliti ali počakati, da pride nazaj. "Na koncu vedno pride samo od sebe. Ne smeš se siliti," je prepričana Alja. Dotaknili pa sva se tudi kreative, ki jo ustvarja za druga podjetja - med drugimi tudi za podjetja čez ocean. Je izredna zagovornica trajnostne in etične mode, prav tako ne skriva stroškov in je prepričana, da je transparentnost najustreznejša pot!

Poslušate nas lahko preko:
APPPLE PODCASTS Ι SPOTIFY Ι GOOGLE PODCASTS

Svetuje, kako ustvariti svojo trajnostno modo in kako usklajuje vse življenjske obveznosti, ki ji pridejo na pot. Hvaležna je za svojega fanta, s katerim zdaj delata skupaj. Ona je zadolžena za kreativo, on pa ji pomaga pri vsem ostalem.

Poslušajte tretjo epizodo Metropolitan podkasta: Špela Dobrovoljc: "Konkurenca je vedno dobra za rast!"

Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc