Lia Zuljan in Milena Gasparin o ustvarjanju UGC vsebin: "Prej bom verjela ženski, ki mi nekaj pokaže na svoji koži"

8. 11. 2024, 10:30 | Živa Avžner
Deli

V peti epizodi četrte sezone podkasta Ob skodelici kave smo gostili ustvarjalki vsebin Lio Zuljan in Mileno Gasparin.

Mladi in ambiciozni ustvarjalki vsebin Lia Zuljan in Milena Gasparin se poznata šele leto dni, čeprav bi marsikdo rekel, da sta prijateljici že več let. "Sodelovati sva začeli, ker sva se takoj ujeli. Privlačijo naju podobne stvari," priznata umetnici, ki sta se podali na pot ustvarjanja vsebin za naročnike. Lia in Milena ne pijeta kave, vendar prisegata na matcho. "Zame matcha predstavlja jutro, moj mali ritual, ko se počasi zbudim, splaniram svoj dan in ga nato začnem," prizna Lia, Milena pa doda: "Matcha je moja jutranja rutina ali pavza med delom."

Prisluhnite novi epizodi podkasta Ob skodelici kave z Lio Zuljan in Mileno Gasparin:

Kaj je UGC in zakaj je tako popularen?

Strategije oglaševanja so se v zadnjem času zelo spremenile. Videoposnetkov in fotografij ne ustvarjajo le profesionalci, ampak lahko to počnejo tudi ustvarjalci iz lastne dnevne sobe. UGC je kratica za 'user generated content', kar predstavlja katerokoli vsebino, ki jo ustvari uporabnik in je povezana z določeno blagovno znamko.

"Kupim na primer kremo in vidim dobre rezultate. Prek videoposnetka bi predstavila, kakšna je kremica, struktura, zakaj mi je všeč, v bistvu njene atribute pokažem prek video vsebine. Znanstvene raziskave so pokazale, da bolj zaupamo človeškim vsebinam, kot video produkciji, ki je narejena, da je videti popolna. Je prodajno naravnana, UGC pa je organska vsebina," pojasni Lia Zuljan, Milena Gasparin pa doda, da so se ljudje naveličali direktne prodaje. "Prej bom verjela ženski, ki mi nekaj pokaže na svoji koži, kot pa uradni oglaševalski vsebini. Obe sva čisto spontano začeli ustvarjati vsebine iz čiste želje po ustvarjanju," še pojasni.

Aleksandra Saša Prelesnik/AML

Lia je najprej ustvarjala na Instagramu in kmalu prejela ponudbo znanega slovenskega podjetja, ki je želelo imeti UGC ustvarjalca. "Ko si enkrat omrežen, je lažje dobiti naročnike," pojasni Zuljanova, Gasparinova pa je dodala, da se na začetku ni želela izpostavljati, vendar je objavljala le videoposnetke, na katerih so se videli določeni deli telesa, kot so roke, hrbet in podobno. "Nato sem opazila, da je treba izpostaviti tudi svoj obraz, da te ljudje vidijo in ti bolj zaupajo," še doda.

Mladi ustvarjalki vsebin vse, ki imajo umetniško žilico in željo po ustvarjanju UGC vsebin, spodbujata, da se jima pridružijo na delavnici, ki jo bosta novembra organizirali že četrtič. Za več informacij se obrnite nanju ali spremljajta njuna profila na Instagramu. Želita ustvariti skupnost, ki bi si pomagala in delila svoje izkušnje. "Na delavnicah ustvarjalcem začetnikom vedno izpostaviva, da morajo biti pogumni in ustvarjati. Najpomembneje je, da ves čas ustvarjaš in kontaktiraš podjetja. Moraš biti aktiven," poudari Milena.

Aleksandra Saša Prelesnik/AML

Več o Lii Zuljan in Mileni Gasparin, kavnih trenutkih, UGC vsebinah in zakaj so tako popularne, kako se je začela njuna pot, več o UGC delavnici, količini dela, ki se skriva za videoposnetki, konkurenci in razlikovanju z drugimi ustvarjalci vsebin izveste v novi epizodi podkasta Ob skodelici kave z Živo Avžner. Se poslušamo?

Lia Zuljan, voditeljica Živa Avžner in Milena Gasparin

Lia Zuljan, voditeljica Živa Avžner in Milena Gasparin

Aleksandra Saša Prelesnik/AML

Prisluhnite prejšnjim epizodam podkasta Ob skodelici kave:

Voditeljica Nuša Lesar še nikoli tako iskreno o svojem sinu: "Težko sem ga dala iz rok, saj sem ..."
Andrej Škufca o prelomnem trenutku v svojem življenju: "Bil sem že na meji, ampak sem speljal do konca"