Ma.Po. | 22. 9. 2024, 08:00

Ogorčena turistka opozarja: voznik nas ni spustil na avtobus kljub veljavnim kartam. In razlog?

Bobo/fotomontaža

Do tistega trenutka je šlo med njihovim dvotedenskim potovanjem po Sloveniji vse gladko. 

V zadnjem času turisti v popotniški skupini Slovenia Travel Forum na družbenem omrežju Facebook poročajo o neprijetnih izkušnjah, povezanih z uporabo 3-dnevne kartice Julijske Alpe: Bohinj. Ta je namenjena gostom partnerskih ponudnikov Turizma Bohinj, ki v Bohinju prenočijo vsaj dve noči, turistično kartico ugodnosti pa lahko obiskovalci kupijo pri ponudnikih nastanitvenih kapacitet. 

Ena od glavnih prednosti kartice so med drugim tudi brezplačni avtobusni prevozi po Bohinju (redne linije v celotnem obdobju trajanja kartice in organizirani prevozi v času sezone) in tudi z vlakom, je zapisano na spletni strani Turizma Bohinj.

Kartica je obiskovalcem Bohinja na voljo za uporabo od 1. aprila do 15. novembra.

Kartica je obiskovalcem Bohinja na voljo za uporabo od 1. aprila do 15. novembra.

bohinj.si

Turistična izkušnja prekinjena s težavami

Kljub obljubljenim in tudi plačanim ugodnostim, ki jih ta kartica ponuja, so se nekateri turisti soočili z zavrnitvami vstopa na avtobuse Arriva na relaciji Bohinjsko jezero–Bohinjska Bistrica, kar je pri njih povzročilo zmedo in nelagodje.

Ena izmed turistk je na popotniškem forumu na družbenem omrežju Facebook takole opisala nastali zaplet: "Do zdaj smo imeli dva čudovita tedna potovanja po Sloveniji z avtobusi in vlakom. Vsi so bili prijazni, vse je bilo enostavno in zelo zanesljivo. Vse dokler danes popoldne nismo poskušali priti nazaj s konca Bohinjskega jezera v Bohinjsko Bistrico. Dvakrat so nas vozniki Arrivinih avtobusov zavrnili, čeprav smo imeli veljavne 3-dnevne vozovnice Julijske Alpe: Bohinj, avtobus pa je bil skoraj prazen." 

Facebook/Slovenia Travel Forum/posnetek zaslona

Kje tiči težava?

Ob tem je omenila podobne izkušnje nekaterih domačinov, ki so jih srečali. Po besedah turistke tudi oni, kot so jim povedali, s kartico niso mogli vstopiti na omenjene avtobuse. S svojim zapisom želi zato opozoriti vse, ki se odpravljajo na Bohinjsko jezero in razmišljajo o nakupu kartice ugodnosti.

"Gre za veliko nevšečnost, zaradi katere bi po lepem izletu ob koncu dneva skoraj obtičali na postaji," je zapisala turistka Laurie.

Kot so nam povedali v pisarni Turizma Bohinj, so bili tudi oni obveščen, da se tovrstni zapleti na Arrivinih avtobusih dogajajo, čeprav je bila pogodba o sodelovanju z avtobusnim prevoznikom sklenjena. Težko pa bi komentirali, zakaj do tovrstnih nevšečnosti prihaja. Enega od možnih razlogov za zavračanje vstopa imetnikom njihove turistične kartice vidijo v pogosti menjavi avtobusnih voznikov na tej relaciji in posledično njihovo slabo informiranost o obstoju in uporabi tovrstne kartice.

Bobo

Odziv pristojnih

Arriva Slovenija je za Metropolitan.si prav tako podala izjavo, v kateri so zapisali, da se zavedajo težav, ob tem so tudi izrazili obžalovanje nad nevšečnostmi. "V družbi Arriva imamo res sklenjeno pogodbo o sodelovanju z občino Bohinj. Vozniki, ki vozijo na tej relaciji, so o sodelovanju obveščeni, kot tudi o tem, da morajo potnikom s kartico Julijske Alpe: Bohinj omogočiti vožnjo skladno z obsegom veljavnosti kartice," je sporočila vodja marketinga, komunikacije in projektov Monika Bukovec. Vse potnike, ki so naleteli na kakršnokoli drugačno ravnanje voznikov, zato vljudno naprošajo, da jim podrobnosti dogodka sporočijo na elektronski naslov info@arriva.si, je pozvala predstavnica podjetja.

Iskreno upamo, da bodo te težave kmalu odpravljene in da bodo lahko obiskovalci slovenskega bisera, ki se odločajo za nakup sicer zelo dobrodošle in priročne turistične kartice, v bodoče uživali v bolj brezskrbnem raziskovanju Bohinja ter njegove okolice.

Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc