Marijana Podhraški | 14. 8. 2024, 07:00

Turist zgrožen nad izkušnjo v Sloveniji. Poziva, naj vsi ukrepajo enako kot on (je preveč naiven?)

Bobo/Facebook/Slovenia Travel Forum

Očitno je v našem javnem avtobusnem prevozu letošnjo sezono še večja zmešnjava kot prej.

V zadnjem času se vse več turistov, ki obiščejo Slovenijo, sooča z neprijetnimi izkušnjami v našem javnem prometu. Medtem ko nekatere železniške proge doživljajo prenovo, kar posledično povzroča velike zamude v železniškem prometu, nihče točno ne ve in ne razume, kaj se dogaja v avtobusnem prometu.

Sploh zato, ker so odgovorni pred poletjem obljubljali bolj tekoče povezave med priljubljenimi turističnimi destinacijami. A se to — kot vse kaže — ni najbolje obneslo pri sami izvedbi.

Tujec javno delil čudenje, jezo, gnev

Da so sploh poleti razmere v avtobusnem javnem prometu alarmantne, smo na našem portalu že večkrat pisali. Turisti se redno pritožujejo in opozarjajo, da tako slabe organizacije še nikjer niso doživeli. Eden od njih se je odločil, da svoje ogorčenje nad tem, kar je doživel v Sloveniji, zelo jasno in javno izrazi. V popotniški skupini Slovenia Travel Forum na Facebooku je delil fotografijo, ki je povzročila veliko prahu in strahu pri tistih, ki se šele pripravljajo na odkrivanje lepot naše države.

Zlasti poletni meseci, ko se poveča število obiskovalcev, razkrivajo velike pomanjkljivosti v organizaciji avtobusnih prevozov med Ljubljano in slovensko obalo.

Zlasti poletni meseci, ko se poveča število obiskovalcev, razkrivajo velike pomanjkljivosti v organizaciji avtobusnih prevozov med Ljubljano in slovensko obalo.

Facebook/Slovenia Travel Forum/posnetek zaslona

"Pred kratkim sem na avtobusno podjetje Arriva podal pritožbo glede neskončnega in neverjetnega kaosa na njihovih avtobusih proti slovenski obali (Piran, Izola, Strunjan itd.) in nazaj proti Ljubljani. Vse prijazno spodbujam, da oddate pritožbo prek povezave na njihovi spletni strani, da bi morda le našli boljšo rešitev, namesto da nas turiste prepuščajo tej popolni norosti," je zapisal ob fotografiji, ki pove več kot tisoč besed.

"Kako zelo nesposobni morajo biti ..."

"To je res neverjetno," je dejal in nadaljeval: "V vsaki državi prodajajo točno določeno število sedežev za določen avtobus, ki odpelje ob tej in tej uri, tako da nihče nima težav. Če je avtobus poln, potem mora potnik izbrati drug avtobus. Konec zgodbe. To bi moralo biti zelo enostavno, res nimam pojma, kako jim v Sloveniji tega ne uspe urediti, je to res tako težko," je želel slišati odgovor na svoje vprašanje od drugih članov.

"Kako zelo nesposobni morajo biti, da tega ne znajo rešiti, znižujejo cene vozovnic ob koncu tedna, domnevno zato, da bi spodbudili javni prevoz ... To je res smešno, nimam besed," je turist ogorčeno sklenil v svoji objavi.

Odgovor Arrive je dobil, sledil je odziv Slovencev

Ko je omenjeni turist po peklenskem potovanju z družino v Strunjan prek spletnega obrazca podal pritožbo, so se mu pri Arrivi v odgovoru prek elektronske pošte zaradi neprijetne izkušnje opravičili. Zagotovili so, da bodo njegovo pritožbo posredovali naprej na  pristojno službo za javni prevoz. Zapisali so še, da bodo poskušali v prihodnje razrešiti nastalo težavo. Njihov celotni odgovor v angleškem jeziku si lahko ogledate spodaj. 

Slovenia Travel Forum/posnetek zaslona

Že kmalu po njegovi objavi pa se je oglasila Slovenka, ki mu je s svojim odgovorom razblinila upanje, da bo kmalu bolje. Z njim je delila izkušnjo s preteklimi pritožbami slovenskih potnikov: "Lokalni prebivalci že več kot dve leti pošiljajo pritožbe, a se ni skoraj nič spremenilo – če sploh kaj, je vsako leto več ljudi, ki uporabljajo priljubljene poti (do morja ali do Bleda/Bohinja in Kranjske Gore), zato je vsako leto več težav in zapletov z javnim prevozom. Letos so celo ukinili nekatere poletne odhode, namesto da bi jih povečali."

Profimedia

Naj se sliši tudi glas turistov

Njegovo pričevanje ni bilo osamljeno; podobne pritožbe so v skupini izrazili tudi drugi potniki, ki so se v Sloveniji soočili z nedopustnimi zamudami, prenatrpanostjo avtobusov, pomanjkanjem informacij in slabo organizacijo prevozov. Zlasti težave pri potovanju in vračanju iz obmorskih mest proti Ljubljani povzročajo veliko nezadovoljstva.

S podajanjem pritožb in povratnih informacij lahko vsak posameznik prispeva k izboljšanju storitev v slovenskem javnem prometu. Upamo le, da bodo pristojne institucije prepoznale nujnost ukrepanja in zagotovile rešitve, ki bodo v prihodnje zmanjšale kaos ter izboljšale izkušnjo vseh potnikov. 

Novo na Metroplay: "Praktično vse plačujem s telefonom ali uro!" | Aleš Petejan, Mastercard Slovenija