Uredništvo | 8. 11. 2024, 15:35
Na večerji s Petrom Grašem: tudi legendarni Hrvat ugriznil v nov okus priljubljenega mesnega namaza (FOTO)
Argeta Exclusive, prestižna linija blagovne znamke Argeta, vsako leto predstavi omejeno serijo novega okusa, ki navduši ljubitelje visoke kulinarike in presenetljivih okusov. V čarobnem vzdušju vinske kleti Posavskega muzeja v Brežicah so gostje spoznali najnovejšega, dvanajstega, člana te ekskluzivne družine. To je Jure Tomič iz Ošterije Debeluh, ki je skupaj z Argeto Exclusive ustvaril nov okus tega priljubljenega mesnega namaza.
Argeta Exclusive že 15 let sledi svojemu poslanstvu približevanja vrhunske kulinarike širši javnosti in demokratizacije uživanja v izjemnih okusih visoke kuhinje. In to ji zagotovo uspeva, saj je v zadnjih letih skupaj z imeni, kot so Luka Košir, Gregor in David Vračko, Nina Čarman, Igor Jagodic ter Filip Matjaž, visoko kulinariko približala vsem, ki cenijo kakovost in znajo uživati v posebnih gurmanskih kreacijah.
Njegova najljubša sestavina? Gostoljubje.
Jure Tomič, mojster gostoljubja, ki je letos dodal svoj pečat prestižni liniji teh izjemnih namazov, je goste zbral v čudovitem objemu njegovega domačega kraja, v Brežicah. V svoji Ošteriji Debeluh Tomič domače in tuje goste z vsakim hodom spreminja v prijatelje, saj vsak krožnik zaokroži s pomembno in dandanes pogosto pozabljeno sestavino: gostoljubjem.
"Gostje danes od restavraciji pričakujejo več kot samo dobro hrano. Pričakujejo doživetje in tudi gostoljubje, ki predstavlja tako majhne kot tudi velike geste, s katerimi lahko poskrbimo, da se bodo gostje počutili varne, sprejete, cenjene, predvsem pa dobrodošle in zaželene," je o svoji najljubši sestavini povedal chef Jure Tomič.
Kot prvovrstni gostitelj Jure Tomič z gosti rad poklepeta, nazdravi, prisede k mizi in tako goste spreminja v prijatelje, ki se v Ošterijo Debeluh radi vračajo. "Včasih se zgodi, da sem več časa med ljudmi v jedilnici kot pa v kuhinji," se je še pošalil.
V želji, da bi gostoljubje postalo obvezna sestavina, s katero znajo postreči tudi gostitelji v lastnih domovih, je Argeta Exclusive v sodelovanju s chefom Juretom Tomičem ustvarila virtualni tečaj gostoljubja in priročnik za umetnost gostoljubja.
Kako je biti gost mojstra gostoljubja, so lahko izkusili tudi udeleženci včerajšnjega dogodka s predstavitvijo nove Argete Exclusive. Dogodek je potekal v čarobnem vzdušju vinske kleti Posavskega muzeja v Brežicah, ki stoji v neposredni bližini Oštarije Debeluh. Večeru ni manjkalo prijetnega vzdušja, sproščenega pogovora, prijateljstva in izjemne glasbe, za katero je poskrbel Petar Grašo, ki je tudi velik ljubitelj Tomičeve kuhinje. Grašo se je v kulinaričnem duhu pošalil, da je ta večer glavna zvezda Jure Tomič, sam pa je priloga.
Argeta Exclusive à la Jure Tomič z okusom teletine s črno trobento in cvetom koromača
"Argeta Exclusive že vrsto let navdušuje z edinstvenimi kombinacijami okusov in podpisi priznanih chefov, s katerimi lahko nepozabno izkušnjo vrhunske kulinarike doživimo kar doma," je poslanstvo Argete Exclusive komentirala Nataša Češnovar Gregorc, direktorica raziskav, razvoja in ohranjanja kakovosti v strateško poslovni enoti Delikatesni namazi.
Kanček gostoljubja je chef Jure Tomič prelil tudi v svojo izvedbo Argete Exclusive. "Argeta Exclusive à la jure Tomič z nežnim okusom teletine, drzne črne trobente in edinstvenim cvetom koromača je ovita v toplino tradicionalne veščine, ki bo vsak obrok spremenila v nepozabno izkušnjo," je okus letošnje kreacije še povzela gospa Česnovar Gregorc.
Enzo Smrekar, podpredsednik Atlantic Grupe za delikatesne namaze, Donat in internacionalizacijo ter idejni oče Argete Exclusive, je ob dvanajsti omejeni izdaji Argete Exclusive poudaril: "V ekipi Argete neprestano razmišljamo, snujemo, se pogovarjamo in ustvarjamo, med drugim tudi vsako leto nov okus v konceptu Argeta Exclusive. Vedno nas vodi misel na najboljše za naše potrošnike. Atraktiven okus, vrhunske sestavine in recept zvenečega kuharskega imena. Delamo z najboljšimi nameni in navdih črpamo iz odnosa z ljudmi, ki potrjujejo vrednost in smisel našega dela – iz odnosa z našimi potrošniki."
Novo na Metroplay: “Ljudje mislijo, da je podjetništvo bogastvo brez truda!” | Marko Verdev