N. Vo. | 19. 7. 2024, 18:52

TikTokerka naredila domačo Coca-Colo, ki ima okus kot prava!

TikTok @naraazizasmith

Čeprav se zdi neverjetno, da bi lahko doma pripravili pijačo, ki bi se lahko kosala z legendarno Coca-Colo, je TikTokerka s svojo ustvarjalnostjo in spretnostjo dokazala, da je to mogoče.

Na priljubljeni platformi TikTok lahko najdemo vse vrste vsebin, od zabavnih do poučnih videov. V zadnjem času je opaziti trend, kjer ljudje preizkušajo razne recepte in ustvarjajo svoje različice priljubljenih jedi in pijač. Ena izmed takih ustvarjalk je Nara Aziza Smith, 22-letna nemška manekenka, rojena v Južni Afriki, ki živi v Ameriki. Smithova je na TikToku znana po svojih kulinaričnih posnetkih, njen najnovejši dosežek pa je domača različica Coca-Cole.

Profimedia

Nara je v videu pokazala, kako je s preprostimi sestavinami ustvarila pijačo, ki ima po njenih besedah okus kot prava Coca-Cola. Postopek se začne s karamelizacijo sladkorja. Sladkor je stopila z malo vode, dokler se ni spremenil v karamelo, nato pa jo je vlila na papir za peko in pustila, da se ohladi. Ohlajeno karamelo je razlomila na majhne koščke.

@naraazizasmith nothing better than a crisp coke! #easyrecipe #homecooking #homemade #fypツ #cocacola #softdrink ♬ O mio babbino caro (Gianni Schicchi:Puccini:Adami) - AllMusicGallery

Naslednji korak je bil priprava okusne mešanice. V eno posodo je naribala lupino pomaranče, limone in limete. V drugo posodo pa je dodala muškatni orešček, cimet, malo vanilije, semena koriandra, šipek v prahu, liste limete in malo kokosa. V vodi je raztopila sladkor, citronsko in jabolčno kislino, ter dodala vse pripravljene sestavine. Zmes je kuhala na nizki temperaturi uro in pol. Po končanem kuhanju je zmes precedila in tako dobila sirup, ki ga je ohladila. Na koncu je v kozarec dala malo ohlajenega sirupa in gazirano vodo.

Video si je v enem dnevu ogledalo skoraj 20 milijonov ljudi, navdušeni uporabniki pa so se v komentarjih šalili: "Razjezila boš ljudi iz Coca-Cole!"

Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc