No, ob tem nam je res zmanjkalo besed - lastnik restavracije pa je podal zanimivo pojasnilo, ob katerem smo lahko samo skeptični.
Vsaj občasno radi zavijemo v kakšno restavracijo, predvsem ko smo na dopustu ali pa se podamo na kakšen izlet v sosednje države. Slovenci radi obiskujemo Italijo in odkrivamo njeno kulinariko. A pri tem je očitno treba biti bolj pozoren, da se nam ne bi zgodilo podobno, kot se je zgodilo neki ženski, ki je rezervirala mizo v restavraciji za praznovanje maminega rojstnega dne.
Zaračunali so jim to storitev!
Zgodbo je povzel italijanski portal Corriere Fiorentino, saj je objava omenjene ženske na Facebooku postala viralna. In za kaj je šlo? Po tem, ko je rezervirala mizo za družinsko praznovanje, je povprašala, ali lahko prinesejo tudi torto iz slaščičarne. Odgovor je bil pritrdilen. Večerja je potekala lepo, na koncu so tudi vsem gostom postregli sladico. Nato pa je sledil račun, ki je dobesedno pustil brez besed. Ne toliko zaradi skupnega zneska 659,10 evra (kar je v povprečju nekaj več kot 50 evrov na osebo), temveč zaradi postavke za torto: 58 evrov za njeno rezanje in postrežbo.
Gospa je vljudno protestirala, a so ji odgovorili, da je to pravilo restavracije. Ni ji preostalo drugega, kot da plača in odide. Vsi so bili sicer siti, a tudi nezadovoljni. Svojo izkušnjo je razočarana opisala v eni od Facebook skupin, njena objava pa je izzvala veliko odzivov. Ti so prišli tudi do lastnika restavracije v Arezzu.
"Vse navedbe so resnične, toda ..."
V pogovoru za Corriere Fiorentino je potrdil, da so navedbe resnične, a pojasnil, da je to politika njegove restavracije: "Ne zaračunavamo pogrinjka in strežemo predvsem lastne jedi, zato želimo odvrniti goste od prinašanja hrane od drugod. Če upoštevamo, da je povprečna cena pogrinjka v Arezzu 2,5 evra na osebo, ni velike razlike. Naš lokal nosi stroške natakarja, ki postreže hrano, pomivalca posode in drugih povezanih storitev. Nekako moramo te stroške pokriti."
No, na koncu je le malce omilil svoje svojo stališče in priznal, da bi lahko v tem primeru pokazali več prilagodljivosti: "Pravilo restavracije je, da gostje odhajajo zadovoljni, in kadar se to ne zgodi, je to vedno poraz. Tistega večera nisem bil tam, moji zaposleni pa so bili morda preveč dosledni pri upoštevanju pravil. Morda bi lahko znižali znesek ali celo popolnoma opustili strošek za torto. Bolje 50 evrov manj in zadovoljni gostje kot pa ta nesporazum, zaradi katerega smo zdaj vsi na slabšem."
*Povzeto po Corriere Fiorentino
Novo na Metroplay: Ajdan Pajntar o organizaciji porok, ljubezni do cvetja in dekoraciji dogodkov