Nekoč ena najbolj priljubljenih gostinskih verig preživlja težke čase, ki resno ogrožajo njen obstoj.
Znana ameriška veriga restavracij TGI Fridays, ki je dolga desetletja veljala za simbol sproščenega druženja ob hrani, hitro izginja s kulinaričnega zemljevida Združenih držav Amerike. V začetku lanskega leta je imela blagovna znamka še okoli 270 restavracij, danes pa jih po ZDA deluje le še 85.
Družba, ki stoji za verigo, je konec leta 2024 začelo postopek stečaja, od takrat pa se je trend zapiranja restavracij le še pospešil – v zadnjem mesecu so zaprli 30 poslovalnic.
Kot glavni razlog za finančne težave navajajo pandemijo covida-19, ki je močno prizadela sektor gostinstva. A težave se tu niso končale. Padec razpoložljivega dohodka pri srednjem in nižjem sloju Američanov je močno zmanjšal obisk t. i. casual dining restavracij, kamor sodi tudi TGI Fridays.
Kljub krizi vodstvo podjetja zatrjuje, da se ne predaja. V pripravi je popolnoma prenovljen meni, ki bo po njihovih besedah bolj ustrezal okusu mlajših generacij, zlasti generacije Z, ki postaja vse pomembnejši segment potrošnikov.
TGI Fridays tako sodi med vse večjo skupino znanih ameriških verig, ki jih zadnja leta načenjajo gospodarski pritiski in spremenjene potrošniške navade. Če se bo trend nadaljeval, bo eden najbolj prepoznavnih logotipov ameriške kulinarike morda kmalu le še spomin ...