N. V. | 14. 6. 2024, 06:00

Stevardese vas ob vkrcanju ocenjujejo: če imate te lastnosti, vas bodo s kotičkom očesa opazovale ves polet

Profimedia

Letalsko osebje je razkrilo, da si morajo zapomniti obraz oseb, ki ustrezajo določenim merilom.

Ko vstopite na letalo, pozdravite stevardese, nato pa se nerodno pomikate po hodniku in čakate, da se drugi usedejo, da lahko pridete do svojega sedeža. A pozdrav stevardesam ni zgolj vljudnost, temveč je pravzaprav postopek, v katerem si lahko letalsko osebje natančno ogleda potnike. Namreč morajo si zapomniti obraze ljudi, ki ustrezajo določenim kriterijem.

Vodja kabine Duygu Eren Tosya iz Turkish Airlines je za Travel + Leisure pojasnila, da ko pozdravijo potnike na letalu, "analizirajo tudi številne pomembne dejavnike, ki lahko vplivajo na izkušnjo med poletom". Pripravljajo se na vsako možno situacijo.

Če imate te lastnosti, vas bodo stevardese s kotičkom očesa opazovale ves let

"Letalsko osebje identificira potnike, ki bi morda lahko pomagali v nujnih primerih, kot tudi potnike, ki morda potrebujejo dodatno pomoč v nujnih razmerah, kot je starejša ali poškodovana oseba," je pojasnila Tosya. Torej, ko se vkrcate, vas posadka po navadi ocenjuje, da bi ugotovila, ali ste med poletom živčni ali kako drugače ranljivi ali pa ste preprosto zelo priročni, če gre kaj narobe.

"Če vidim nekoga, ki je mišičast, močan, fizično sposoben, si zapomnim njegov ali njen obraz in si v mislih zapomnim, kje sedi," je potrdila stevardesa Janice Bridger. "To osebo vidim kot vir. V primeru težav med poletom se bom obrnila na te ljudi. Če se zdi, da bi lahko prišlo do neprijetne ali nevarne situacije, bom najprej zasebno in diskretno vprašala enega teh ljudi, ali bi nam bili pripravljeni pomagati, če bi bilo treba."

Profimedia

Pojasnila še je, da poskušajo tudi ugotoviti, ali je kateri od potnikov "zaposleni pri kakšnem letalskem prevozniku", saj "vedo, kako obvladati situacije tako dobro kot jaz in so usposobljeni, da takoj postanejo 'člani ekipe'. Takoj se lahko vključijo, če je treba. Zame so neprecenljiv vir in rada vem, kdo so in kje sedijo".

Novo na Metroplay: "Ker hočeš ustrezati svojemu klientu, veš, da bo polomija" | Zoran Gabrijan