Uredništvo | 9. 8. 2024, 18:00
Nosečo ženo je peljal v "all inclusive" hotel: "Opozorili so nas s kuverto, tretji dan pa se je začela nočna mora"
28-letni Dragan Simić iz Lazarevca je skupaj s svojo nosečo ženo med all inclusive počitnicami v Turčiji doživel pravo nočno moro.
Kar naj bi bil sproščujoč dopust v hotelu s štirimi zvezdicami v Alanyi, se je kmalu spremenilo v neprijetno izkušnjo, poroča portal Mondo. Zakonca sta se konec junija odpravila na težko pričakovane počitnice, ki jih je organizirala ena izmed bolj znanih turističnih agencij. Takoj ob prihodu na avtobus sta prejela kuverto z navodili za uporabo vode v hotelu. "V kuverti je bilo zapisano, da nikakor ne smemo piti vode iz pipe in da je varno piti le vodo iz avtomatov, ki so na voljo v hotelu," je povedal Simić. Takšne prakse so sicer v kar precej državah izven Evrope povsem običajne, manj običajno pa je, kar je sledilo po tem.
Zapletati se je začelo tretji dan, ko sta Simić in njegova žena, ki je bila v šestem mesecu nosečnosti, začela opažati zdravstvene težave, predvsem bolečine v trebuhu in drisko. "Ves čas sva pila samo ustekleničeno vodo na plaži in vodo iz avtomatov v hotelu," je razložil Simić, ki je kmalu ugotovil, v čem je bil problem.
Ko je v času kosila šel po vodo, je ugotovil, da v avtomate polnijo balone z vodo iz pipe, kar je bilo za mnoge goste, vključno z njima, več kot očitno vzrok za zdravstvene težave.
Nemudoma se je obrnil na hotelsko predstavnico, a ni dobil zadovoljivih odgovorov. "Ko sem jo vprašal, kaj lahko naredimo, ni imela nobene konkretne rešitve. Predlagala je, da zamenjava sobo, vendar to ni rešilo težav. Kasneje so nam ponudili, da zamenjamo hotel, a to šele 24 ur pred koncem dopusta, in to ob doplačilu," je pojasnil Simić.
Poleg zdravstvenih težav je imel all inclusive hotel še druge pomanjkljivosti. Hrane pri kosilu je pogosto zmanjkalo, higiena pa je bila na nizki ravni. "Če smo na kosilo prišli pozneje, ni bilo več skoraj nič hrane. Prav tako ni bilo poskrbljeno za osnovno čistočo, saj toaletnega papirja niso prinašali, posteljnino pa so zamenjali samo enkrat," je dodal Simić. Zgodbo je delil z javnostjo kot opozorilo vsem, ki se odločajo za all inclusive nastanitve, ob čemer jim predlaga, da se pred odhodom dobro pozanimajo, v kakšen hotel so namenjeni.
Fotografije in videoposnetke si lahko ogledate na tej povezavi.