Uredništvo | 15. 10. 2024, 15:30

Zaradi odpovedanega poleta kar dve noči spali na letališču, a kar je sledilo, jih je razburilo najbolj od vsega

Fotografija je simbolična.

Profimedia

Njihov polet je bil odpovedan tik pred zdajci, letalska družba jim ni uredila nadomestne nastanitve, potem pa je sledil še šok ...

Avgusta letos je 30-letna Lowri Gallagher iz Ferndala v Walesu s partnerjem Shanom Stevensonom in dvema otrokoma, starima eno in dve leti, počitnikovala na Majorki. Polet tja in nazaj so rezervirali z letalsko družbo EasyJet. Na poti na počitnice ni bilo zapletov, ko bi se morali vrniti domov, pa se je zataknilo.

Njihov polet je bil napovedan malo čez enajsto uro zvečer, na letališče so prišli okoli sedme. Ko so oddali prtljago, so okoli osmih dobili sporočilo, da je bil let odpovedan. Na letališču so prosili za pomoč, vendar nikjer ni bilo nikogar iz družbe EasyJet, ki bi jim lahko pomagal, poroča Wales Online.

Okoli pol devetih zvečer je prišel nov e-mail, da jim je letalska družba uredila nov polet za naslednji dan ob pol treh popoldne. Preostali potniki na letališču, ki so ravno tako ostali brez poleta, so bili premeščeni na druge polete. Namestitev naj bi si poiskali sami.

Odpoved še enega poleta

Da bi si za tisto noč rezervirali hotel, ni prišlo v poštev: najcenejši hotel, ki je bil na voljo v bližini, je stal več kot 1.500 evrov na noč. Tako so se odločili, da bodo noč prespali kar na letališču. Tam so za hrano in pijačo po navitih letaliških cenah zapravili ceno premoženje, naokoli pa so si morali izposojati še plenice za sina.

Ko so se prihodnji dan želeli vkrcati na nadomesten polet, so dobili sporočilo, da bo imel kar pet ur zamude. Prtljago so sicer lahko oddali, a tik pred poletom je ta izginil z vseh tabel. Spet je bil odpovedan, naokoli pa še vedno ni bilo nikogar, ki bi jim povedal, ali bodo v primeru prenočevanja v hotelu dobili povrnjena sredstva. Tako je sledila še ena noč na letališču.

Končno se jim je uspelo vkrcati za Leeds, precej oddaljen od njihovega doma. Na letališču jih je pobrala Shanova mati, prespali pa so pri Shanovi družini, nato pa si je morala Lowri izposoditi svakinjin avto, da so prišli do Bristola, prevzeli svoj avto in se vrnili domov v Wales.

Morda vas zanima tudi:

Bonus? No, ja ...

In finančno povračilo za vse te težave? EasyJet se je izgovarjal na izredne vremenske razmere in težave s kontrolo zračnega prometa na Majorki. Obljubili so opravičilo, povračilo vseh stroškov in "bonus". Vendar se to ni zgodilo kar šest tednov: denar so jim vrnili šele, ko so se novinarji portala Wales Online obrnili na letalsko družbo.

Kar se bonusa tiče, pa je družino razburil še skoraj bolj kot vse njihove težave: ponudili so jim namreč kupon, vreden 286 evrov, ki ga je mogoče unovčiti le pri njihovi letalski družbi. Družina razumljivo pravi, da z EasyJetom ne bodo leteli nikdar več.

Novo na Metroplay: "Bil sem že na meji, ampak sem speljal do konca" | Andrej Škufca