V tem idiličnem slovenskem kraju ob morju svoja vrata ponovno odprl ikonični lokal (in to kar s 3 novostmi)

7. 3. 2025, 12:05 | Uredništvo
Deli

Skozi leta je postal nepogrešljiv del izolske vedute, pa tudi obalne družabne, kulinarične in turistične scene, zdaj pa je svoja vrata na stežaj odprl s svežim konceptom in novim imenom.

V novo sezono ikonični izolski lokal vstopa z novo ponudbo, novim chefom in novim imenom. Priljubljeni lokal Svetilnik, ki je skozi leta postal nepogrešljiv del izolske vedute, pa tudi obalne družabne, kulinarične in turistične scene, je včeraj svoja vrata odprl s svežim konceptom in novim imenom – Cappuccino Svetilnik. Poleg osvežene kulinarične ponudbe, za katero bo skrbel novi chef Mladen Perišić, bo ključna novost celoletno obratovanje lokala, ki bo goste od blizu in daleč po novem sprejemal tudi v času nizke sezone, kar je toplo pozdravil tudi Milan Bogatič, župan občine Izola, ki je sicer lastnica objekta.

"Novo poimenovanje je za Cappuccino Svetilnik logičen korak pri uresničevanju naše vizije – povezati vse lokale pod skupno blagovno znamko, ki je sinonim za kakovost, dostopnost in prijetna doživetja ob kavi in okusnih prigrizkih," pravi Tomaž Milič, ustanovitelj blagovne znamke Cappuccino in skupine lokalov, ki sodijo pod okrilje podjetja Tim International. 

Cappuccino Svetilnik prenovljen lokal Izola
Arhiv Cappuccino Svetilnik

Prej degradirana lokacija, zdaj urejen in živahen del mesta 

"Na tej lokaciji smo začeli delovati pred dvanajstimi leti, ko smo Svetilnik pravzaprav zgradili iz ruševin propadajočega objekta, s tem pa skupaj z lokalno skupnostjo začeli graditi tudi dodano vrednost tega območja za prebivalce in obiskovalce Izole. Cappuccino Svetilnik je lep dokaz, kako lahko kakovosten gostinski lokal prispeva k revitalizaciji prej degradiranih urbanih območij," se je začetkov spomnil Tomaž Milič ter poudaril, da bo lokacija kljub novemu imenu in osveženemu konceptu ohranila svojo identiteto in tisto posebno energijo, ki jo Svetilnik prinaša Izoli. 

Astronavtko slovenskih korenin bodo ob vrnitvi morali odnesti na nosilih
Cappuccino Svetilnik prenovljen lokal Izola
Arhiv Cappuccino Svetilnik

Pomen Cappuccino Svetilnika je poudaril tudi izolski župan Milan Bogatič, ki je sosed lokala. "Glede na investicijo v sicer občinski objekt in trud, ki ga ekipa vlaga v kakovostno ponudbo, si zaslužijo vse čestitke in našo podporo," je dejal župan. 

Poklon istrski kuhinji in lokalnim vinarjem ter brezalkoholni trendi

V ospredju ponudbe Cappuccino Svetilnika bo poleg odličnih kavnih napitkov tudi osvežena kulinarična ponudba pod vodstvom novega chefa Mladena Perišića, ki je doma iz Beograda, kjer je bil s svojimi nasveti reden gost številnih TV oddaj, zdaj pa že dve leti živi in dela v Sloveniji. S svojimi mednarodnimi izkušnjami in ljubeznijo do lokalnih sestavin bo ustvarjal jedi, ki bodo prepletale tradicionalne okuse in sodobne kulinarične trende, prenovljeno ponudbo jedi pa bodo uvajali postopoma.

Cappuccino Svetilnik prenovljen lokal Izola
Arhiv Cappuccino Svetilnik

"Navdih črpam iz bogate istrske kulinarike, ki jo želim predstaviti na svež in izviren način. Pomembno se mi zdi, da kuhinja temelji na lokalnih sestavinah najboljše kakovosti, tradiciji in okusih, ki so za neko področje značilni. To daje jedem tisti pravi čar in avtentičnost," pravi Perišić, sicer tudi avtor več knjig o zeliščih, zato bodo v Cappuccinu Svetilnik posebno pozornost namenili zeliščem, ki jih bodo pridelovali kar v lastnem zeliščnem vrtu, ki bo prav tako predstavljal eno od novosti.

Cappuccino Svetilnik prenovljen lokal Izola
chef Mladen Perišić
Arhiv Cappuccino Svetilnik

Nabor slednjih bo dopolnila tudi bogatejša ponudba pijač. Pod vodstvom Donate Milič, ki sicer vodi priznano restavracijo Stara gostilna v Piranu, so dopolnili in osvežili vinsko karto prvenstveno lokalnih, istrskih vinarjev, začinjeno z nekaj slovenskimi peninami in francoskimi šampanjci. V ponudbo so dodali tudi brezalkoholne spritze, saj je povpraševanje po zanimivih brezalkoholnih pijačah v skladu s svetovnimi trendi vedno večje. V načrtu pa imajo tudi razvoj "signature" koktejlov, vendar bodo vse novosti uvajali postopoma in glede na odziv gostov.

Več kot le lokal – prostor za druženje in dogodke

Cappuccino Svetilnik pa nikoli ni bil in tudi ne bo le prostor za uživanje v kavi in dobri hrani, temveč tudi središče lokalnega dogajanja. Pod vodstvom izkušenega menedžerja Dimitra Milosheva, ki je z ekipo že pomagal vzpostaviti nov koncept ponudbe v lokalu na priljubljeni koprski plaži – prej poznanem kot Kroštola, zdaj Cappuccino Koper, bo lokal gostil različne dogodke, od koncertov in kulturnih večerov, do chill dining večerov z DJ-ji, pa vse do zasebnih zabav in porok. Pomembna novost je tudi že omenjeno celoletno obratovanje, kar bo dodatno obogatilo zimsko ponudbo Izole.

"Verjamemo, da lahko z dobro ponudbo in prizadevnim delom naše ekipe Cappuccino Svetilnik tudi v zimskih mesecih ponudimo zavetje, toplino in prijeten prostor za druženje ob skodelici kave, koktejlu, kozarcu dobrega vina in dobri hrani," dodaja Miloshev. "Cilj je ustvariti prostor, v katerega se ljudje radi vračajo ne glede na letni čas."

Cappuccino Svetilnik prenovljen lokal Izola
Dimitar Miloshev
Arhiv Cappuccino Svetilnik

Zgodba o vztrajnosti in strasti

Podjetje Tim International, ki stoji za blagovno znamko Cappuccino, danes zaposluje več kot sto ljudi, svojo pot pa je začelo kot uvoznik in izvoznik visokokakovostnih izdelkov in se kmalu zatem podalo v gostinstvo. Do leta 2019 so bili prisotni že po vsej Sloveniji in tedaj prodali več kot milijon skodelic kave letno. Kljub izzivom, ki jih je prinesla pandemija, poslovanje krepijo s stabilno ekipo in optimiziranim poslovanjem, s čimer jim je uspelo obdržati vse zaposlene. 

Cappuccino Svetilnik prenovljen lokal Izola
Arhiv Cappuccino Svetilnik

Izzivov na trgu pa je tudi po zaključku nepredvidljivega covidnega obdobja še veliko, denimo težave s kadrom, dvig cen dobrin, inflacija. "Tudi v našem podjetju se soočamo s temi težavami, surovine, sploh kava in čokolada, so vse dražje. A prava moč podjetja so pravi ljudje na pravem mestu in mi smo ponosni, da to imamo. Z energijo, ki jo naša ekipa ustvarja znotraj podjetja, pa lahko premagamo vse izzive tudi v prihodnje," je optimistično zaključil Tomaž Milič. 

 

Sončni zahod v kozarcu: v rojstnem kraju pijače, ki jo Slovenci obožujemo (tam je pol cenejša)

Novo na Metroplay: “Zdravstveno komuniciranje mora temeljiti na znanstvenih, preverljivih dejstvih!” | Mitja Vrdelja