Očitno gost nima več vedno prav.
Nekoliko nenavaden napis pred restavracijo v Nemčiji je pritegnil veliko pozornosti. Lastnica restavracije Am Ankerplatz v Büsumu je namreč pred vhod postavila napis s sporočilom: "Prosimo, bodite prijazni do našega osebja. Natakarje je težje najti kot pa goste."
Lastnica Melanie Hein je za Kreis Zeitung pojasnila: "Zelo je žalostno, kako ljudje danes ravnajo drug z drugim. Vrstijo se žalitve, grde in ostre besede ... Nikogar nisem želela osebno imenovati oziroma prizadeti. Toda nekateri zaposleni so bili tako pod stresom, da niso več mogli delati z ljudmi in so raje našli delo v pisarni."
Dodala je, da večina gostov z natakarji ravna precej slabo. "Raje sem brez gostov kot pa brez zaposlenih, saj ti svoje delo obvladajo," je še dejala.
Novo na Metroplay: Ines Erbus o avtoimuni bolezni, ljubezni do hrvaščine in potovanjih