Linija bo začela obratovati junija letos, trajekti pa naj bi po tej poti vozili vsaj tri leta.
Dobra novica za ljubitelje dopusta pri sosedih: že junija letos se obeta nova trajektna linija, ki bo okrepila prometne povezave med Italijo in Hrvaško ter ponudila udobno potovalno možnost tako turistom kot domačinom.
Šlo bo za trajekt, katerega začetna in končna postaja bo Trst, od tam pa boste lahko odpluli do Malega Lošinja. Preostale postaje bodo Piran, Poreč in Rovinj, poroča Croatia Week.
To bo morda dobrodošla linija za vse, ki radi obiskujejo priljubljen hrvaški otok, a bi želeli čim manj časa preživeti v avtomobilu.
@exploring.italy ⚠️ NEW FERRY SERVICE ⚠️ A new ferry service will begin in June of 2025 which will travel to TWO other countries that have been making a big impact on travel tourism! 📈 #exploringitaly #italy #italia #italytravel #trieste #friuliveneziagiulia #italytraveltips ♬ Walking Around - Instrumental Version - Eldar Kedem
Namesto vožnje do Valbiske na Krku ali Brestove v Istri, kjer se lahko vkrcajo na trajekt do Cresa, od tam pa vozijo naprej proti Lošinju, se bodo lahko zapeljali le do Trsta in tam vstopili na trajekt. Vožnja s tem trajektom bo sicer trajala približno štiri ure, a za ljubitelje plovbe to bržkone ne bo problem.
Alternativno do Lošinja ta hip vozi še katamaran z Reke, vendar je treba vozovnice kupiti vnaprej, saj je število mest omejeno.
Morda vas zanima tudi:
- Na poti proti Hvaru se je pokvaril trajekt
- Zaprta ena najbolj priljubljenih turističnih točk v bližini
Trajekt bo obratoval vsaj tri leta
Tudi pri tej trajektni liniji se bo treba o odhodih natančno pozanimati, saj bo vozni red vključeval dva tedenska odhoda na relaciji Trst–Piran–Poreč–Rovinj, dva tedenska odhoda na relaciji Trst–Rovinj–Mali Lošinj, dva tedenska odhoda na relaciji Trst–Poreč–Piran in dva tedenska odhoda na relaciji Trst–Piran–Rovinj. Linija ne bo vključevala postankov v Umagu, Novigradu ali Pulju.
Vzpostavitev trajektne povezave bo omogočena s finančno podporo italijanske vlade. Letos začne linija obratovati 26. junija in bo vozila do začetka septembra. Pogodba bo trajala tri leta, pokrivala bo poletne sezone od 2025 do 2027, z možnostjo podaljšanja do leta 2028.
Trajektne povezave med Trstom in Istro sicer segajo v leto 1963, ko je motorna ladja Edra pristajala v vseh večjih mestih na zahodni obali Istre. Z določenimi spremembami je storitev delovala vse do začetka devetdesetih let. Zadnji redni potniški trajekt, Dionea, je prenehal obratovati leta 1990.
Novo na Metroplay: Tilen Artač o tem, zakaj je bilo težko imitirati Roberta Goloba in kako v resnici nastane vrhunska imitacija