11. 2. 2021, 13:13 | Promocijska objava
Izbrani so novi in inovativni izdelki, ki so prepričali slovenske kupce
48 produktov se lahko pohvali z laskavim nazivom Izbran produkt leta, ki so izbrani pretežno s področja široke potrošnje. Letos so uporabniki prvič izbirali tudi med izdelki trgovskih blagovnih znamk.
Kot je že v navadi so vsako leto sredi februarja objavljeni Izbrani produkti leta kot zaključek največje nacionalne raziskave novosti izdelkov in storitev široke potrošnje.
Podelitev nagrad, ki si jo lahko ogledate TU, je letos potekala virtualno prek spletnih portalov.
Že deveto leto zaporedoma je podjetje Nielsen opravilo neodvisno nacionalno reprezentativno raziskavo med slovenskimi uporabniki. Številni anketiranci iz več kot 1000 slovenskih gospodinjstev so ocenjevali in glasovali med 418 produkti iz več kot 50 različnih kategorij. Letos prvič tudi med trgovskimi blagovnimi znamkami.
V raziskavi so ocenjevali produkte na podlagi inovativnosti, atraktivnosti in nakupne namere. Odločilno je izključno mnenje uporabnikov o posamičnih produktih in njihove uporabniške izkušnje.
Letošnja edicija in ocene kupcev potrjujejo usmeritev vseh uspešnih podjetij v inovativnost. Široka potrošnja se je, sodeč po raziskavah Nielsen, tako pri nas kot v EU dvignila za nekaj odstotkov, pri čemer so spremenjene navade kupcev vplivale na številna podjetja. Izsledki raziskave kažejo, da se inovativnost in nenehno prilagajanje obrestuje, na kar kažejo višje povprečne ocene izdelkov v primerjavi z lanskim letom.
Še več informacij pa najdete na spletnem naslovu www.produktleta.si.