Eden najbolj prepoznavnih avtomobilskih logotipov je dobil novo podobo. Audi je svoje značilne prstane na kitajskem trgu zamenjal z napisom imena z velikimi črkami.
Nov logotip bo Audi vsaj za zdaj uporabljal izključno na Kitajskem, prvi model, ki ga bo nosil, pa bo električni koncept AUDI E. Prodaja evropskih znamk na Kitajskem pada, zato se proizvajalci vsak po svoje trudijo ohranjati zanimanje trga, in to je očitno ena od Audijevih rešitev težave.
Podznamka AUDI je skupno podjetje Audija in močnega kitajskega podjetja SAIC. Celoten projekt vodi Fermín Soneira, nekdanji vodja Audijeve linije električnih izdelkov. Prikazani koncept je eden od treh prihodnjih proizvodnih modelov, ki naj bi se pojavili sredi leta 2025.
Dolg je 4870 mm, medosna razdalja pa znaša 2950 mm, kar ustreza dimenzijam novega Audija A5. V notranjosti prevladuje ogromen, ukrivljen 4K zaslon na dotik, ki združuje armaturno ploščo, info-zabavni sistem in digitalna stranska ogledala v en sam zaslon, ki se razteza čez celotno širino avtomobila.
Pogon je sestavljen iz dveh elektromotorjev s skupno močjo 570 kW in navorom 800 Nm, pospešek do 100 km/h pa traja le 3,6 sekunde. Baterija s kapaciteto 100 kWh omogoča 700 km dosega po kitajskem ciklu, ki je nekoliko bolj optimističen od zahodnega WLTP. Arhitektura 800 V je združljiva s super hitrim polnjenjem, ki doda več kot 370 km dosega v samo 10 minutah.
Novo na Metroplay: Novinar izza nagrade | N1 podkast s Suzano Lovec