U. P. | 9. 10. 2024, 08:00
Moral bi osvajati Ameriko, zdaj pa ga nihče več noče
Avto, ki je na kožo pisan ameriškemu trgu, se je prav tam izkazal za polomijo.
Veliki BMW-jev terenec XM se je že od začetka srečeval s težavami. Proizvodnja se je začela decembra 2022, prodaja pa je bila vseskozi slaba. V tretji četrtini letošnjega leta je bavarski proizvajalec v ZDA, kjer je pričakoval precej povpraševanja, prodal le 307 primerkov modela, ki bi moral postati njegov paradni konj, kar je 30,7 odstotka manj kot v enakem obdobju lani, ko so jih prodali 443, kar je še vedno skromno.
Številke so še posebej zgovorne, ko jih pogledamo v kontekstu drugih BMW-jevih slabše prodajanih modelov. Model Z4, dvosed kabriolet, ki je znan po svoji slabi prodaji, so v ZDA prodali v 543 primerkih, kar pomeni, da je XM manj priljubljen celo od njega. V celoti je znamki BMW padla prodaja za nekaj odstotkov, nekateri modeli pa so, nasprotno, zabeležili rast v prodaji. Tako se je recimo prodaja serije 5 povečala za 44,7 odstotka, serije 2 za 25,6 odstotka in modela X4 za 41,8 odstotka.
Model XM, ki je s svojimi dimenzijami prilagojen ameriškemu trgu, tako v ZDA ne izpolnjuje pričakovanj, znamka pa ima le še nekaj tednov časa, če želi pred koncem leta krivuljo prodaje obrniti v drugo smer.
Novo na Metroplay: Karin Velikonja | Slovenka, ki je odprla prvi holistični studio v Evropi