Ena izmed glavnih vpadnic v center Ljubljane naj bi v bližnji prihodnosti doživela razbremenitev. Celovško cesto bodo razširili z dvema dodatnima pasovoma.
Širitev Celovške ceste je načrtovana že od leta 2011, zdaj pa je bil narejen prvi konkretni korak k temu cilju. Odkupili so že vse objekte, predvidene za rušitev, dva so že porušili, sedem jih še bodo.
Kot poroča Dnevnik, so za načrtovano širitev že porušili objekta na Gunceljski 1 in Celovški cesti 489. Porušili bodo še objekte na Gunceljski 2, 4, 6 in 8, kasneje pa še objekta na naslovu Pot na Gradišče 1 in 2 ter Celovška cesta 501. Objekta so porušili v okviru uredbe o lokacijskem načrtu za avtocesto na odseku Šentvid–Koseze.
Rekonstrukcija Celovške ceste med drugim predvideva rumene pasove za javni potniški promet, kolesarske poti, komunalno infrastrukturo in prehode za pešce. Načrtujejo pa še odkup dodatnih zemljišč, ki so potrebni za širitev ceste, kar je pogoj za pridobitev gradbenega dovoljenja, pripraviti pa morajo tudi novo projektno dokumentacijo in zagotoviti proračunska sredstva. Po stari projektni dokumentaciji je bila investicija ocenjena na 8 milijonov evrov.
Od rekonstrukcije Celovške so odvisni tudi drugi načrti občine na širšem območju Šiške, kot na primer gradnja večje neprofitne stanovanjske soseske in selitev sedeža in remize Ljubljanskega potniškega prometa (LPP). Na lokaciji trenutnega sedeža naj bi zrasla še ena neprofitna stanovanjska soseska in park.
Predvidena je sicer samo razširitev treh kilometrov ceste med Šentvidom in križiščem z nekdanjo Metalko.
Poleg širitve Celovške se v tem delu Ljubljane obeta še gradnja drugega tira železnice Ljubljana - Kranj/Naklo, ki bo na območju Stanežič spremenila obstoječo traso. Namesto ob Savi naj bi potekala nad Celovško cesto in skozi predor Medno pod Medanskim hribom, predvideno pa je tudi, da bi prečkala šestpasovnico. Na mestu prečkanja je načrtovan odprti kop, po katerem bo proti Gorenjski potekal cestni promet. Po poročanju Dnevnika, ki se sklicuje na informacije Direkcije RS za infrastrukturo, investiciji nista v časovni soodvisnosti, čeprav je bil drugi tir železnice načrtovan z upoštevanjem možnosti kasnejše razširitve ceste.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"