T. R. K. | 26. 5. 2024, 16:49
Razburilo nevarno ravnanje na avtocesti: "Kaj če bi bila potrebna intervencija?"
Vozniki so na avtocesti pred predorom zapustili vozila in ob tem niso oblikovali reševalnega pasu.
Na družbenem omrežju X je Reševalni pas objavil fotografijo nevarnega ravnanja nekaterih voznikov. Nekateri vozniki so namreč pred predorom Golovec proti razcepu Malence, ki je bil le za nekaj minut zaprt, zapustili vozila. Radovedni vozniki so se tako sprehajali po cestišču in ogrožali sebe ter druge.
Ob tem vozniki niso oblikovali reševalnega pasu. Na družbenem omrežju Reševalni pas se tako sprašujejo: "Kaj bi se zgodilo, če bi bila potrebna intervencija?". Sami sicer opozarjajo, kako se razvrstiti, v primeru, če na cesti pride do zastoja.
Za nekaj trenutkov je bil zaprt predor Golovec proti razcepu Malence.
— Reševalni Pas (@ResevalniPas) May 25, 2024
Nekateri vozniki so, brez da bi poskrbeli za #reševalnipas 👎 , zapustili vozila in odbrzeli na firbcanje 👎.
Kaj bi se zgodilo, če bi bila potrebna intervencija 🚒,🚑,🚓?
Foto: Matjaž L. pic.twitter.com/xVcwKyYbYA
Kako se ustvari reševalni pas?
Na avtocestah je ne glede na razlog zastoja nujno ustvariti reševalni pas, ki intervencijskim služba omogoči hitrejši dostop do kraja nesreče ali drugega izrednega dogodka, saj pri reševanju življenj namreč šteje vsaka sekunda.
Vozila, ki se ustavljajo ali stojijo na skrajno levem prometnem pasu, bi se morala razvrstiti čim bolj levo, tudi čez robno črto in enako velja za vozila na desni strani vozišča, ki naj se umaknejo tudi na odstavni pas, poroča STA. "Tako ustvarimo dovolj široko pot za hiter dostop intervencijskih vozil," je pravilen način razvrščanja opisal Hribar. Kot je opozoril predstavnik Gasilsko reševalne službe Kranj Žiga Zupan, pa so del intervencijskih služb tudi gasilci, ki imajo zaradi večjih in manj okretnih vozil velikokrat težavo priti na kraj dogodka.