U. P. | 25. 11. 2024, 19:00
Drzna poteza znamke z dolgoletno tradicijo: nova kampanja povzročila šok in zgražanje
Jaguar po desetletjih na trgu spreminja identiteto znamke, kar je podjetje podprlo tudi z novo vizualno podobo, pa tudi novo tržno kampanjo, ki pri marsikom ni naletela na dober odziv.
Znamka luksuznih avtomobilov, ki je pred kratkim ukinila vse svoje obstoječe modele, v kratkem pa načrtuje predstavitev prvega povsem novega avtomobila, je na omrežju X objavila 30-sekundni videoposnetek, ki prikazuje manekene in manekenke, ki pozirajo v oblačilih živih barv, ne pa tudi vozil.
Posnetek je sprožil burne odzive na spletu in ima približno 120.000 komentarjev, oglasil se je celo Elon Musk, ki je zapisal: "Ali sploh prodajate avtomobile?"
Da gre za novo ideologijo podjetja, je za Financial Times pojasnil izvršni direktor Jaguarja Reoudon Glover. "Če bomo igrali enako kot vsi drugi, se bomo izgubili v množici in potonili. Ponovno moramo vzpostaviti svojo blagovno znamko, in to storiti na popolnoma drugačen način, zato moramo ukrepati drugače."
Dodal je še, da je razočaran nad "gnusnim sovraštvom in nestrpnostjo", ki ju je sprožil posnetek novega oglasa avtomobilskega podjetja, saj so številni znamki očitali spogledovanje z ideologijo "woke", kar pa pri tradicionalnih Jaguarjevih kupcih - belopoltih moških višjega družbenega sloja - ni najbolje sprejeto.
"Ne želimo nujno izgubiti vseh naših strank. Vendar moramo pritegniti novo bazo strank," je pojasnil Glover. Koncept novega avtomobila bodo predstavili 2. decembra v Miamiju na tamkajšnjem tednu umetnosti.
Novo na Metroplay: "Zgodovine se moramo zavedati, da ne ponavljamo istih napak. Moramo pa jo zagotovo preseči" | Matej Grah