U. P. | 18. 9. 2024, 11:03

Bi jo imeli? Naprodaj najdaljša evropska limuzina (cenejša je od Dacie Sandero)

Autohaus Lorenzen

Naprodaj je vozilo, ki bi se ga razveselil vsak ljubitelj avtomobilov in vsak ljubitelj prestiža in razkošja, a le redki imajo dovolj veliko garažo zanj.

Na nemškem trgu rabljenih avtomobilov ponujajo najdaljšo limuzino na evropskih tleh. Dolga je kar 14 metrov in težka več kot štiri tone.

Osnova je ameriški Lincoln Continental Town Car, priljubljen ameriški avto Fordove hčerinske družbe, ki v svoji serijski različici meri okoli 5 metrov in pol, pričujoč primerek pa so predelali v podaljšano limuzino. Avto so dobesedno razžagali na pol, dodali vmesni kos in ojačitve, nato pa zvarili dele nazaj skupaj.

Autohaus Lorenzen

Avto prodajata Natalia in Gonne Lorenzen, lastnika prodajalne z avtomobili v mestecu Husum v Nemčiji. Najdaljšo limuzino v Evropi sta kupila pred letom in pol in se takoj znašla v središču pozornosti, saj so jo z Bavarske prepeljali z izrednim prevozom, dogajanje pa je spremljala celo televizija. Lorenzen se že trideset let ukvarja z avtomobili, njegova posebna strast pa so športni avtomobili in starodobniki.

Autohaus Lorenzen

Limuzina je opremljena z minibarom, televizijo z ravnim zaslonom, odstranljivim senčnikom in kar petimi kavči. "Žal prejšnji lastniki z njo niso ravnali skrbno," pojasnjuje Gonne. "Še veliko je treba narediti. Na primer, trenutno avto noče vzvratno." Obnove bi se sicer lotil sam, a ker trenutno nima dovolj osebja, se je odločil, da jo proda. Bodoči lastnik bo moral zanjo odšteti 14.995 evrov, kar je nekoliko manj od začetne cene nove Dacie Sandero. 

Do lastništva zelo posebnega vozila pa morebitne kupce loči še ena ovira: vozniško dovoljenje. Zaradi teže 4 ton v večini evropskih držav vozniško dovoljenje B kategorije ne bo dovolj. A ker limuzino čaka še nekaj popravil, lahko novi lastnik medtem še opravi ustrezen izpit, preden bo avto pripravljen za vožnjo.

Novo na Metroplay: "Če bi ljudje vedeli, kakšno je to mučenje, koliko je solz in trpljenja …" | Sara Isaković