Parkomati vsepovsod: v Ljubljani boste po novem za parkiranje morali plačati tudi ...

15. 10. 2024, 14:03 | R. K.
Deli

Sprememb so se na Mestni občini Ljubljana po lastnih besedah lotili na pobudo prebivalcev.

Ljubljanska mestna občina je avgusta spremenila prometno ureditev na območju Šiške. V sklopu sprememb so "na pobudo tamkajšnjih prebivalcev" več ulic spremenili v enosmerne, ob tem pa še zarisali površine za kolesarje in nova parkirna mesta oziroma območja za parkiranje, kjer je lahko na novo parkiranih približno 200 avtomobilov.

Pavšičeva ulica s spremenjeno prometno ureditvijo, ko tam še ni bilo novega parkomata.

Pavšičeva ulica s spremenjeno prometno ureditvijo, ko tam še ni bilo novega parkomata.

Uredništvo

A če je bilo parkiranje na tem območju do zdaj še brezplačno, so se pred kratkim pojavili čisto novi parkomati, ki bodo očitno že v kratkem začeli delovati. 

Kje točno so vzpostavili novo ureditev?

V novo prometno ureditev so vključene Freyerjeva ulica, kjer promet zdaj poteka od Vodnikove proti Derčevi, Ulica kneza Koclja, kjer promet poteka od Pavšičeve proti Šišenski ulici, Tugomerjeva ulica, kjer vožnja poteka od Vodnikove v smeri Derčeve in od Derčeve proti Celovški, Pavšičeva ulica, kjer je treba zdaj voziti od Celovške proti Derčevi, in od Derčeve proti Vodnikovi.

Japonsko mesto omejuje turizem: “Zaradi prerivanja so skoraj padli v reko”
Mestna občina Ljubljana

Prav tako novi režim vključuje Sterenenovo ulico, kjer promet poteka od Scopolijeve proti Pavšičevi in Tugomerjevi, Scopolijevo ulico, kjer poteka od Vodnikove proti Derčevi in od Derčeve proti Sternenovi, ter Gospodinjsko ulico, kjer je treba zdaj peljati od Celovške proti Derčevi in od Derčeve proti Scopolijevi.

Stanovalci bodo lahko parkirali relativno ugodno

Mestna občina Ljubljana je v avgustovskem sporočilu za javnost sicer napovedala, da bodo omenjeno območje s parkomati opremili predvidoma septembra, posledično pa bo parkiranje v tem delu Ljubljane postalo plačljivo. "Namen tega ukrepa je tudi zmanjšati število dnevnih migracij z daljšim časom parkiranja ter tako omogočiti več prostih parkirnih mest za stanovalce posameznih območij, obenem pa spodbujati trajnostni način premikanja po območju," so pojasnili.

Uredništvo

Ob tem so izpostavili, da imajo tamkajšnji prebivalci možnost pridobiti cenovno ugodne parkirne dovolilnice, ki omogočajo časovno neomejeno parkiranje na za to določenih javnih površinah. Omenjeno območje bo sicer spadalo v cono 3, kjer je treba za prvo dovolilnico letno odšteti 60 evrov, za drugo in tretjo dovolilnico pa 120 oziroma 180 evrov na leto.

Javni potniški promet spet na udaru, a tokrat ne v Ljubljani: plačevanje praktično nemogoče, pred avtobusi kolone ljudi

Novo na Metroplay: Helena Blagne iskreno o večeru, po katerem ni več mirno spala | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem