U. P. | 9. 10. 2024, 19:03

Avtomobilska industrija na pragu velike revolucije: lahko Toyota in Volkswagen res trepetata?

Profimedia

Stellantis in Renault sta odločno zanikala nedavne govorice, da bi se lahko združila v novo avtomobilsko velesilo. Trditve sta zavrnila kot zgolj ugibanja.

Čeprav je več medijev poročalo, da naj bi med gigantoma obstajala želja po sodelovanju v obliki ustanovitve novega velikega koncerna, ki bi s prestola največjega avtomobilskega proizvajalca na svetu izrinil Toyoto in prehitel Volkswagen kot vodilni evropski proizvajalec, naj bi vendarle šlo le za govorice, ki sta jih zanikala prva moža obeh koncernov.

Profimedia

Izvršni direktor Stellantisa Carlos Tavares je pred kratkim v pogovoru z mediji med obiskom ene od Stellantisovih tovarn v vzhodni Franciji opisal poročila kot "čisto špekulacijo". Podobno se je odzval izvršni direktor Renaulta Luca de Meo, ki je med govorom na dogodku podjetja v Parizu ugibanja zavrnil kot "govorice".

Profimedia

A kjer je dim, je tudi ogenj. Francoska vlada naj bi se močno zanimala za prihodnost znamk. Država je 15-odstotni lastnik Renaulta in 6,1-odstotni lastnik Stellantisa, francoski predsednik Emmanuel Macron pa naj bi podpiral zamisel o megaproizvajalcu, na čelu katerega želi videti Luco de Mea. Takšen načrt menda podpira tudi predsednik Stellantisa John Elkann

Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču