Nova storitev je posebej ugodna za uporabnike, ki se na pot podajo za daljši čas, saj s tem odpade plačilo parkirnine za lastno vozilo na letališkem parkirišču, hkrati pa je v ceno vključena tudi porabljena energija ter slovenska avtocestna vinjeta.
Slovenski sistem souporabe električnih vozil Avant2Go je izjemno praktična rešitev, kadar ne želimo izgubljati časa z iskanjem parkirnega mesta ali pa smo brez avtomobila in avtomobilski prevoz potrebujemo le občasno.
Slovenska prestolnica je z lokacijami, kjer je mogoče prevzeti ali pustiti električno vozilo, zares dobro omrežena, ravno tako so postajališča Avant2Go v Mariboru, Kranju, Murski Soboti, Novem mestu in celo na letališču Jožeta Pučnika.
Od zdaj pa bo sistem Avant2Go olajšal potovanje tudi tistim, ki se na izbrano destinacijo odpravljajo z mednarodnega letališča Franja Tuđmana v Zagrebu. Gre za prvo meddržavno povezavo v sistemu Avant2Go, slovenski uporabniki Avant2Go pa imajo po novem na zagrebškem letališču (pred vhodom v terminal) rezerviranih 10 parkirnih mest, ki so opremljena tudi z električnimi polnilnicami.
Vožnja iz Slovenije na zagrebško letališče bo zaradi večje oddaljenosti mogoča le z vozili dolgega električnega dosega: to so peugeot e-208, peugeot e-2008, renault ZOE in tesla model 3.
Morda vas zanima tudi:
Uresničili so želje uporabnikov
"Pripravili smo nabor vozil, ki s svojo velikostjo baterije, električnim dosegom in udobjem omogočajo preprosta potovanja na daljše poti. Prav teslo smo kot zadnjo dodali v naš sistem v okviru novega programa GO+, ki prinaša razširjen nabor možnosti za uporabnike. Tako kot vključitev tesle je bila tudi razširitev nabora možnosti z lokacijo na zagrebškem letališču najvišje na spisku prioritet naše razvojne ekipe, saj smo zanjo redno prejemali pozive uporabnikov," je povedal vodja programa Avant2Go Tomaž Kogoj.
Zaradi razdalj in meddržavne povezave gre za veliko novost v njihovem sistemu, ki je s svojo implementacijo zanje predstavljala precejšen izziv. V prvem obdobju bodo pozorno spremljali potrebe strank in tako storitev razvijali naprej, trudili pa se bodo tudi, da zagotovijo dovolj vozil za nemoteno delovanje nove funkcionalnosti.
Storitev bo po njihovih besedah prišla posebej prav poslovnim uporabnikom in turističnim potnikom, cena najema za vožnjo do oziroma z zagrebškega letališča pa se bo obračunavala po klasičnem postopku (vsota kilometrov + pretečen čas), ki je za uporabnike najbolj pregleden, za enosmerno pot pa se bo zaračunal pribitek 30 evrov.
"Storitev je še zlasti ugodna za uporabnike, ki se na pot podajo za daljši čas, saj s tem načinom potovanja odpade plačilo parkirnine za lastno vozilo na letališkem parkirišču, hkrati pa je v ceno seveda vključena tudi porabljena energija ter slovenska avtocestna vinjeta," še pravijo.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del