Uredništvo | 29. 8. 2024, 08:42
Močno sporočilo in spomin na čase, ko so bili otroci na igrišču od jutra do večera
Ste že slišali pesem, ki vse bolj in bolj osvaja slovenske glasbene navdušence? Njeno sporočilo je zelo močno ...
"Gremo vsi pred blok!" zakliče Nipke in pozove otroke k igri in druženju na igriščih. Je tudi nostalgičen spomin starejših generacij na otroštvo, preživeto na igriščih od jutra do večera, na čas pred družbenimi omrežji in digitalnimi zasloni, ki so še posebej mlade priklenili nase, jih izolirali in povzročili številne pereče izzive.
Že prvi dan predvajanja je YouTube videospot uvrstil na svojo listo "v trendu". Komentarji so preplavljeni s pozitivnimi odzivi in izpostavljajo navdušenost nad sporočilnostjo in vsebino videospota, kjer ni nepotrebne vulgarizacije, kar je redkost v današnjem času. Prepoznali so Nipkejevo pristnost in pozitiven vpliv na mlade.
Za skladbo stojita Nipke kot izvajalec in avtor besedila ter Damjan Jović kot avtor glasbe in producent. Skladba je izšla pri založbi Nika Records.
"Pesem sem napisal skozi svoje oči in svojo zgodbo, saj sem odraščal v blokovskem naselju, ki je le nekaj ulic oddaljeno od igrišča, kjer se dogaja film, zato sva s producentom Damjanom Jovićem organsko začutila utrip filma in ves skupaj izrazila skozi svojo Draveljsko zgodbo. Pesem spodbuja h gibanju, druženju in povezovanju, hkrati pa nas opominja, da se v življenju borimo za tisto, kar nam je zares pomembno," je o skladbi povedal Nipke.
"Ko celo otroštvo preživiš med bloki, je narediti tak komad, kot bi delal soundtrack za svoj lajf. Film Igrišča ne damo! je zgodba o nas blokovcih in sem hvaležen, da sva z Nipkejem dobila priložnost, da sva del te zgodbe," se nadovezuje producent Damjan Jović.
Film nagovarja pomembne teme za mlade
Spot Igrišča ne damo! zaokrožuje promocijsko kampanjo za istoimenski mladinski film, ki v kina prihaja 5. septembra letos. Kampanja, ki je tekla pod psevdonimom #GibanjeZaGibanje, je nastala na pobudo ustvarjalcev filma Igrišča ne damo! v sodelovanju s kreativnim studiem Trampolin in reperjem Nipkejem.
Videospot je posnet na sedmih igriščih po vsej Sloveniji, ki so bila izbrana v natečaju prijavljanja igrišč, ki jih ljudje ne dajo, saj jim veliko pomenijo: Brilejeva - Bullsi, Bratovševa ploščad, Šolsko igrišče OŠ Dob, Doživljajsko igrišče Mali Betnavski gozd, Skatepark Maribor, Odbojkarsko igrišče Koper in Modro igrišče Izola.
Tine Lugarič, kreativni direktor studia Trampolin, v katerem so zasnovali grafično podobo filma in promocijsko kampanjo: "Ko smo v studiu pogledali delovno verzijo filma, smo videli, kako pomembne teme za mlade film nagovarja. Pomembnost filma je izjemno velika in videti ga mora čim več mladih, njihovih staršev, učiteljev in širše. Zato smo k sodelovanju povabili reperja Nipkeja, da razširi sporočilo filma tudi v popularni kulturi."
Kampanji #GibanjeZaGibanje, s katero želijo mladino spodbuditi k aktivnemu preživljanju prostega časa, se je pridružila še Zveza prijateljev mladine Slovenije. Menijo, da ravno zapiranje igrišč posredno poglablja socialne razlike v skupnostih, med prikrajšanimi pa se kopiči nezadovoljstvo in številne stiske.
Prav tako so kampanjo z družbeno pomembnim sporočilom podprla podjetja A1, ki je omogočilo realizacijo videospota, Europlakat z oglasnim prostorom za velike plakate in Hitradio Center z medijskim partnerstvom.
"Ganjen sem, koliko ljudi je spletlo film Igrišča ne damo! Nagovorila jih je zgodba o pogumu za boljši svet in druženju s prijatelji. Hvaležen sem, da film že pred prihodom v kina prinaša toliko dobrega," pravi režiser filma, Klemen Dvornik.
Kmalu v kinih
Film Igrišča ne damo! režiserja Klemna Dvornika je akcijska pustolovščina o dvanajstletnih skejterjih, ki se odločijo rešiti svoje priljubljeno igrišče pred rušenjem pohlepne mašinerije, ki želi na istem mestu zgraditi parkirišče. Po svetovni premieri na prestižnem švicarskem festivalu v Locarnu je film odprl otroški program Sarajevo Film Festivala. Film bo svojo turnejo po Sloveniji začel že danes v Cineplexx Ljubljana, z rednimi projekcijami po Sloveniji pa nadaljuje svojo pot od 5. septembra naprej.
Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču