A. R. | 20. 6. 2023, 12:12
FOTO: Luksuz! Slovenski pevec nosi pregrešno drage čevlje (poglejte, koliko je odštel zanje)
Poseben ambient zahteva poseben outfit, k temu pa spadajo pregrešno dragi čevlji.
Po treh albumih in številnih radijskih hitih (piše tudi za številne druge glasbenike) pevec Nino Ošlak v poletje vstopa z energično pesmijo To je to, za katero je posnel tudi videospot, ki je njegov že 20. po vrsti.
"Melodija in del refrena, oziroma naslov pesmi, se mi je utrnil med večerno vožnjo z morja. Sonce je ravno zahajalo, jaz pa poln energije in veselja. Nad življenjem, nad lepimi rečmi, no, tudi dekleti (nasmeh). Ne zgodi se pri vsaki pesmi, da si točno zapomnim, kakšne volje sem bil, kje sem bil, ko sem dobil idejo zanjo ... Tukaj pa je bil ta moment hipen, zares poseben. In pesem je kar prišla iz mene. Pozneje sem seveda to osnovno idejo nadgradil, najprej doma, ob klavirju, nato pa še v studiu. Želel sem to veselje do življenja, do lepih trenutkov, deliti z mojimi poslušalci in vso to pozitivo ujeti v zvoku ter s tem osrečiti še tistega, ki bo pesem poslušal, v njej užival ... Jo začutil," je povedal o nastanku pesmi, za katero je navdih našel v zvoku 80. let, ko je bila elektro glasba v vzponu.
"Pri svoji glasbi se zelo rad ukvarjam z mešanjem raznih žanrov in zvokov, ki jih seveda na koncu zapojem v svojem, prepoznavnem pop stilu. Omeniti moram, da je za zvok spet glavni krivec moj dolgoletni glasbeni producent in prijatelj Franci Zabukovec. Z leti me je ogromno naučil, skupaj pa sva z mojimi idejami in njegovimi dolgoletnimi izkušnjami ustvarila svojstven, unikaten zvok, na katerem že nekaj let gradiva. Vesel sem, da imam ob sebi zvesto ekipo, ne glede na vse pretrese, ki nam jih sicer prinaša življenje, kajne ..."
Videospot je minimalističen, nabit z energijo
Ošlak tokrat predstavlja že svoj 20. videospot. Kot pravi, se skozi leta nabere veliko vsega:
"Snemali smo v Cukrarni, ki daje umetniku ogromno inspiracije, hrkati pa svobode, da lahko s sliko prikaže unikaten prostor. In s tem ustvari en tak poseben ambient. Navdušen sem, kako je moj režiser Niko Karo ujel dobre momente, čeprav sem dan pred snemanjem obležal z zares visoko temperaturo. Zjutraj nisem vedel, ali bom sploh lahko stal na nogah, a sem na koncu zbral moči in zdržal skoraj 10 ur snemanja. Vse za dober rezultat! Srečen sem, da imam ob sebi ekipo, s katero že leta ustvarjamo kakovostne, glasbeno-video izdelke, zaupam jim in oni meni. Vsakič zrastemo, skupaj. In tokrat sem po snemanju rekel - to je to!"
Luksuzni čevlji za več kot 1000 evrov
Talentirani glasbenik nam ob izidu novega videospota zaupa, da v njem nosi čevlje prestižne blagovne znamke Versace, za katere je moral seči kar globoko v žep.
"Ti čevlji so mi padli v oči, ko sem na spletu iskal unikatne kose. Že za prejšnji videospot za pesem Za oba sem imel kupljene te čevlje. Ampak potem imel takšne outfite, da čevlji niso bili primerni. Nekaj časa so ležali v omari in čakali na pravi trenutek. Za nov videospot pa so bili kot uliti. Stanejo nekaj čez 1.000 evrov, ampak tako pač je - glasba in moda gresta z roko v roki. Nisem ravno velik modni poznavalec, imam pa dober okus ter se s stilisti dobro razumem in ujamem," pove za Metropolitan.si
Ob tem doda, da je ne glede na vse na prvem mestu udobje: "Pomembno je, da se na odru in na snemanjih dobro počutim. Oder od nas, umetnikov, zahteva celotnega človeka, zahteva največ. In tega se zavedam. Zadnja leta z glasbo zaslužim dovolj, da si lahko privoščim več boljših kosov in mi ni škoda denarja za to. No, če sem iskren, v zasebnem življenju pa najraje oblečem staro razvlečeno trenirko (smeh). Ja, čez udobje ga ni."
Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc