Če ste mislili, da je Pitbull era končana, se motite. "Mr. Worldwide" je nazaj. Čeprav ga mnogi poznamo po uspešnicah izpred desetletja, ga danes množično slavi nova generacija, ki mu je vdihnila svež zagon.
Številni bi prisegli, da je slava raperja Pitbulla dosegla vrhunec že pred desetimi leti. Takrat njegovim uspešnicam kar ni in ni bilo konca, z njimi pa se je uvrstil tudi med največja imena glasbene scene tistega časa. Čeprav njegovi najnovejši singli danes ne dosegajo takšnega uspeha, je Pitbull za svojo vrnitev uporabil nekaj drugega: evforične nastope, ki navdušujejo nove generacije. Njegov značilen slog, energija in sveža priljubljenost med generacijo Z se znova odraža v razprodanih koncertnih dvoranah in navdušenih oboževalcih, ki brez zadržkov obujajo njegove največje hite.
Stare uspšenice, ki so jih odkrile nove generacije
Pitbull, rojen kot Armando Christian Pérez, znan tudi pod vzdevkom "Mr. Worldwide", je 44-letni glasbenik, ki je v svoji glasbeni karieri prodal več kot 25 milijonov albumov in več kot 100 milijonov singlov po vsem svetu. Poleg milijard ogledov na YouTubu in pesmi, ki so zasedle vrh lestvic v več kot 15 državah, je pogosto sodeloval z drugimi svetovno znanimi pevci in raperji, kot so Kesha, s katero je ustvaril uspešnico Timber, Enrique Iglesias, Christina Aguilera ter Jennifer Lopez. Slednja je z njim sodelovala pri več uspešnih pesmih, kot je na primer Dance Again, skupaj pa sta ustvarila tudi himno FIFA svetovnega nogometnega prvenstva leta 2014 z naslovom We Are One (Ole Ola). V njuni najbolj znani pesmi On The Floor je nastopila tudi izjemna slovenska plesalka Nika Kljun.
Njegove uspešnice Feel This Moment, Give Me Everything, International Love in Rain Over Me so bile izdane pred 13 leti, a še vedno veljajo za ene najbolj priljubljenih na današnjih zabavah po vsem svetu. Tega se Pitbull dobro zaveda, saj na svojih koncertih vedno poskrbi za pravo eksplozijo energije, zapeljive plesne gibe, slavne glasbene goste in posebne efekte. Seveda pa ne smemo pozabiti na njegov dobro znan videz, ki mu je vedno zvest – odpeta srajca, elegantne hlače, smoking, sončna očala in značilna pleša.
Vsak koncert je edinstvena izkušnja
Prav to njegovim nastopom doda poseben čar, ki vedno prevzame njegove oboževalce. Vsak koncert je edinstvena izkušnja in prava zabava, ki bi se je marsikdo raje udeležil kot obiskal običajen klub. Priljubljenost med generacijo Z, ki je znova obudila norost nad njegovo glasbo, je opazna tudi na koncertih.
Kljub Pitbullovemu značilnemu videzu pa slavni pevec nikoli ni edini v koncertni dvorani, ki nosi smoking, sončna očala in je opažen zaradi svoje pleše. Njegov videz posnema tudi več tisoč oboževalcev, ki se navdušeno udeležijo njegovih nastopov – prizor, kakršnega ni mogoče videti na koncertih nobenega drugega slavnega izvajalca. Ti svoj denar vložijo v nakup posebnih kap s plešo, zaradi česar so še bolj zabavni, v izvirnosti pa vedno uživa tudi sam Pitbull, saj pogosto deli njihove fotografije na svojih družbenih omrežjih.
View this post on Instagram
Svojega vzdevka Mr. Worldwide si ni prisvojil kar tako. Ljubezen njegovih oboževalcev je namreč razširjena po vsem svetu, kar lahko vidimo tudi po razprodanih turnejah v Evropi. Turneja "Party After Dark", na kateri je nastopil s svojim najnovejšim albumom Trackhouse, je bila že v ZDA velika uspešnica. Ko pa je Pitbull novembra 2024 oznanil, da bo obiskal tudi največje evropske države, so mnogi že začeli načrtovati obisk vsaj enega izmed koncertov v februarju.
Prvi napovedani koncerti so bili v Dublinu, Londonu, Parizu, Amsterdamu in Kölnu, in sicer v najbolj znanih koncertnih arenah. Vsi so se odvili v drugi polovici februarja, posebno presenečenje pa je bila tudi prisotnost glasbenega gosta Lil Jona. Cene kart so se gibale od 70 evrov za stojišča ter do 150 evrov za sedišča.
@fioonaax Daleeeeee #pitbull #concert #party #costume @dora @thatgirlwithkris @Milin🧚🏼♀️ @Anida ♬ Hey Baby (Drop It to the Floor) (feat. T-Pain) - Pitbull
20.000 ljudi v vrsti za karto
To je njegova prva turneja v Evropi po več kot desetih letih, zato je v spletni čakalni vrsti za nakup vstopnic čakalo skoraj 20.000 ljudi. Nekateri so v čakalno vrsto prišli prepozno zaradi obvezne registracije na spletni strani Ticketmaster, drugim pa se je sicer uspelo prebiti na stran za nakup kart, vendar jih zaradi ogromnega povpraševanja niso mogli več kupiti.
Na srečo mnogih razočaranih oboževalcev je raper februarja razpisal še 14 novih koncertov v mestih, kot so Dublin, Manchester, Hamburg, Berlin in druga. A tudi ta zgodba ni imela srečnega konca. Kljub večjemu številu razpisanih koncertov in enaki ceni kart kot pri februarski evropski turneji, je velika večina oboževalcev ostala brez vstopnic, med njimi tudi mnogo Slovencev, ki so svojo frustracijo delili na družbenih omrežjih. Drugi razpisani koncerti se bodo odvijali skozi celoten junij, vzdušje na odru pa bo popestril gost Shaggy.
Doživeti evforijo njegovih koncertov bo zato še nekaj časa ostala le želja na seznamu doživetij mnogih oboževalcev, ki se bodo za zdaj morali zadovoljiti s poslušanjem njegove glasbe v lokalnih klubih ali pod tušem. Glede na ponovni vzpon njegove slave, ki ga poganja nova generacija mladih, popolnoma prevzeta nad njegovimi besedili in značilnim videzom, pa lahko zagotovo sklepamo, da se Pitbullova kariera še dolgo ne bo zaključila. Njegove slavne besede: "Believe me, been there, done that." oboževalcem vedno vlijejo novo energijo in voljo – zato nikoli ne bodo prenehali sanjati o dnevu, ko bodo njegov energičen nastop končno doživeli v živo.