K. R. | 12. 7. 2024, 15:54

"Rap vojna" v polnem razmahu: Zlatko z novim videom in ostrimi besedami vrača Challetu Salletu

YouTube/Zlatko/posnetek zaslona

Ljubljanski raper je po komaj 24 urah od izida pesmi svojega nasprotnika vrnil udarec.

Raper Zlatan Čordić - Zlatko se je, kot je napovedal, z novo skladbo in videospotom odzval na najnovejšo skladbo Saše Peroviča, bolj znanega pod umetniškim imenom Challe Salle. Čeprav se je z njo Petrovič pravzaprav le odzval na obtožbe, ki jih je v pesmi Klepc laže prvi lansiral prav Zlatko, je imel ljubljanski raper že 24 ur po objavi Petrovičevega glasbenega odziva pripravljeno novo pesem Klepc krade.

Petroviču očita napuh

V opisu pod videoposnetkom, objavljenem na YouTube, je Čordić, ki Petrovića obtožuje napuha, zapisal: "S človekom, ki je poln napuha, se ne želim pogovarjati, ker je to nemogoče. Z njim moraš drugače - moraš biti potrpežljiv, saj se bo nekoč pokazalo, kako ni imel prav."

Dodal je: "V življenju se velikokrat srečamo z ljudmi, ki so polni napuha. Včasih se ta napuh pokaže takoj, včasih pa pride na dan precej pozno, saj ga ljudje dobro skrivajo, a na koncu se vendar pokaže. Tisti, ki so polni napuha, kmalu izkusijo bridke solze, tako kot pravi italijanski pregovor: 'Napuh se odpravi na konju, vrne se pa peš.'"

Pričakovano ostre besede

V nekaj več kot šest minut dolgem videospotu se Čordić med drugim pravi: "Kdor se zadnji smeje, ta se smeje sladko. Kdo bi reku, da rekorde dere Zlatko," kar je pravzaprav res, saj je zaradi "rap vojne", ki jo v zadnjih tednih bijeta raperja, močno poskočila Čordićeva popularnost. Po komaj dveh tednih od izida skladbe Klepc laže, se ta na Youtube že bliža milijonu ogledov.

Čordić je pričakovano bil spet oster z besedami. "Džabe ti ferrari, jaz sem večji je*bač z golfom, v rapu si zaključu, prešaltaš lohk na polko" ali "Dal sem mu priliko, ni se hotu opravičt, skenslu sem dopust, pršu sem te razdevičt," so verzi, s katerimi se je lotil Petroviča v novi skladbi.  

Luka Švigelj

Tudi na Čordićevo najnovejšo skladbo se je že odzvalo večje število uporabnikov. Manj kot uro po premieri se je video na platformi Youtube bližal 20.000 ogledom ter imel več kot 5000 všečkov in 600 komentarjev.

Novo na Metroplay: "Vsak od nas kdaj pogleda oglase, tudi sam jih. Vedno sem zgrožen nad cenami" | Simon Maljevac