17. 2. 2022, 08:00

Kenta Yamamoto pred premiero misli le na to, da mora nalogo opraviti dobro

Darja Štravs Tisu

V vlogi Romea bo na odru SNG Opera in balet Ljubljana ponovno plesal priznani baletni solist Kenta Yamamoto, tokrat v paru z Nino Noč.

Prvič se je z vlogo nesrečnega ljubimca srečal leta 2016, ko je predstavo za gledališče koreografiral Youri Vámos, njegova soplesalka pa je bila Mariša Nač. Na vprašanje, kako se razlikuje oblikovanje vloge pred leti od tega danes, nam je povedal, da sam to doživlja kot dve povsem različni produkciji.

»Mislim, da so razlike odvisne predvsem od koreografa in tokrat v vlogi iščem to, kar v njej išče tokratni koreograf Renato Zanella. Iz zgodbe poskušam potegniti kar največ, pri tem pa je pomembno tudi sodelovanje s soplesalko. Z Nino kot Julijo se veliko pogovarjava o tem, kako predstaviti zgodbo in kako pripraviti občinstvo, da bo razumelo vsak prizor in vsak korak.«

Kenta Yamamoto prihaja z Japonske in naše občinstvo ga že dobro pozna, saj je član našega baletnega ansambla vse od leta 2010. Pred prihodom k nam ga je pot zanesla na Kraljevo baletno šolo v Londonu. Na vprašanje, zakaj je za deželo, kjer bi gradil kariero, izbral prav Slovenijo, pa je v smehu odgovoril, da je bila odločitev sila enostavna. »Preprosto, všeč mi je država, všeč so mi ljudje in mislil sem, da bi lahko v tem baletnem gledališču ustvaril lepo kariero.« Domovino morda obišče enkrat letno, čas epidemije, ko so bila gledališča zaprta, pa je, pripomni, izkoristil tudi za odmik od baleta. »To mi je koristilo, vrnil sem se svežih misli.« Tako se je zdaj z lahkoto posvetil ustvarjanju nove vloge in pravi, da ima pred premiero, ki se je kot vsi drugi izjemno veseli, v mislih le en sam cilj. »Moje delo je, da svojo nalogo opravim dobro. Samo to.«

V mesecu ljubezni se prepustite baletnemu ansamblu in ljubezenski zgodbi za vse čase, Romeu in Juliji. Intenzivna, ekspresivna ljubezenska glasba enega največjih skladateljev 20. stoletja Sergeja Prokofjeva vas zagotovo ne bo pustila ravnodušne. Priznani ameriški dirigent Kevin Rhodes, ki balet Romeo in Julija dirigira že šestindvajset let po vsem svetu, napoveduje vrhunec njegovih izvedb tega baleta ravno na našem odru. Koreograf Renato Zanella se je Romea in Julije lotil s svežim pristopom, s pogledom v današnji čas.

Novo na Metroplay: "Kar naenkrat se liki začnejo obnašati po svoje" | Tadej Golob o pisanju kriminalk