Od zmage na Pesmi Evrovizije je Ana Đurić Konstrakta prejela številne ponudbe za sponzorstva.
A kot je povedala v podkastu 100 minut hrupa, s temi ponudbami ni zadovoljna. Ali bolje povedano: z marketinškimi prijemi, ki stojijo za njimi.
Konstrakta o vplivnežih
"Ni mi prav. Za svoj lik in delo bom nekaj zaračunala, v redu, bom. Zakaj pa bi vzela 5000 evrov za eno objavo? Zdi se mi žaljivo za ljudi, ki en mesec sedijo od devetih do petih in opravljajo neko odgovorno delo. Pri tem nočem sodelovati," je v podkastu povedal Konstrakta.
Medtem ko so se nekateri poslušalci čudili, zakaj ne vzame denar, če ji ga ponudijo, so bili drugi drugačnega mnenja. "Kapo dol, poštena ženska"; "Ima prav, ljudje bi naredili vse, da bi svoje življenje na Instagramu predstavili kot boljše od življenj drugih ljudi" - je bilo le nekaj takšnih komentarjev.
Naj spomnimo: Konstrakta je v evrovizijskem finalu zasedla peto mesto, kar je najboljši rezultat Srbije v zadnjih 10 letih.
Letos naj bi najavila, da se bo preizkusila na državnem tekmovanju Pesem Evrovizije s pesmijo Novo, bolje.
https://www.metropolitan.si/scena/viralno/termin-vplivnez-influencer-razlaga-dan-podjed/
Novo na Metroplay: Dedek Mraz opozarja: "Starši, ne delite otrok na pridne in poredne!"