11. 11. 2020, 18:21
McDonalds predstavil svoj največji burger doslej
Čeprav se večina med nami zaveda pomena zdrave prehrane in sploh v zadnjih letih vse več ljudi tudi spreminja svoje prehranjevalne navade, vsake toliko radi pregrešimo in posežemo po hitri prehrani. In za mnoge je prva izbira McDonalds.
McDonalds vsake toliko predstavi nov burger, a veliko ljudi še vedno prisega na njihove najbolj znane klasike. Med njimi ima posebno mesto prav gotovo najbolj znan burger na svetu - Big Mac, ki ga prodajajo že vse od daljnega leta 1967. In ravno Big Mac je sedaj dobil svojo novo različico - dvojni (double) Big Mac!
Dvojni Big Mac ima namesto običajnih dveh kar štiri pleskavice, medtem ko ostale sestavine ostajajo iste, kot v klasičnem sendviču. Torej sir, zelena solata, čebula, kisle kumarice, izvirna Big Mac omaka in sezamov hlebček. Gre za njihov največji burger, ki je večji tudi od nedavno predstavljenega trojnega cheeseburgerja.
Dvojni Big Mac so začeli najprej prodajati v ZDA, zdaj pa so ga v redno ponudbo dodali tudi v Veliki Britaniji. Kdaj se bo pojavil v Sloveniji, še ni znano.
Vegetarijanska linija McPlant
Še ena novica prihaja iz McDonaldsa, in sicer se pripravljajo na zagon svoje nove vegetarijanske linije, ki se bo imenovala McPlant. Med drugim bodo ponujali burgerje s pleskavicami, ki bodo narejene izključno iz rastlin. Do zdaj so že testirali pleskavice, ki jih delajo v zagonskem podjetju Beyond Meat, a svojim kupcem želijo ponuditi lasten izdelek. Ponudbo naj bi v izbranih restavracijah uvedli že naslednje leto.
McDonalds tretje četrtletje sklenil nad pričakovanji
McDonalds je v tretjem četrtletju zabeležil 5,42 milijarde dolarjev prihodkov od prodaje, kar je dva odstotka manj kot v enakem lanskem obdobju, a nad pričakovanji analitikov. K temu je pripomogla zlasti boljša prodaja v ZDA. V podjetju v luči drugega vala pandemije covida-19 ostajajo previdni z napovedmi poslovanja.
V tretjem četrtletju so bile odprte skoraj vse McDonaldsove restavracije s hitro hrano po svetu. Zabeležili so skok prodaje v ZDA, k čemur je pripomogla tudi nova ponudba.
Slabše rezultate pa je podjetje beležilo na tujih trgih. V luči drugega vala pandemije covida-19 so padce beležili zlasti v Franciji, Nemčiji in Veliki Britaniji. Ob tem so v podjetju dodali, da pričakujejo ukrepe, ki bodo vplivali na poslovanje, vse dokler pandemije ne bo konec.
Čisti dobiček se je v tretjem četrtletju ustavil pri 1,76 milijarde dolarjev, kar je 10 odstotkov višje kot v enakem lanskem obdobju. To znaša 2,22 dolarja na delnico, medtem ko so analitiki napovedovali dobiček v višini 1,90 dolarja na delnico.