17. 2. 2021, 13:29

Pozabite smeškota, ki joka od smeha, generacija Z prisega na drugačen emotikon!

profimedia

Ljubitelji teorije o karakterno različnih generacijah trdijo, da je vsaka generacija drugačna, vse bolj pa (se jim) zdi, da je generacija Z še nekoliko bolj drugačna od vseh prejšnjih.

Generacija Z (ali krajše: Gen Z) je drugačna od prejšnjih po načinu razmišljanja, oblačenja in izbiri življenjskega stila.

Gen Z je zaradi odraščanja pod vplivom modernih tehnologij povsem obrnila hrbet v družbi popularnih stilov in trendov. Ne le, da drugače komunicirajo na družbenih omrežjih, tudi njihova izbira emotikonov jih jasno razlikuje od drugih generacij.

profimedia

Na primer:

Medtem ko je pri milenijcih še vedno najbolj popularen čustvenček, ki od silnega smeha že joka, gen Z za sporočilo taistega raje uporablja kar lobanjo. Tako drugemu sporočajo, da so praktično 'umrli od smeha'.

profimedia

Glavni razlog za uporabo drugačnih emotikonov je seveda želja po tem, da bi se nekako razlikovali od starejših generacij.

Vsled tega trenda postaja lobanja naenkrat ena izmed najbolj popularnih emotikon izbir, še poročajo raziskovalci spletnih trendov.

Morda vas bo zanimalo tudi:

Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču