Scena Promocijsko sporočilo

Pripravite robčke: TO je vsekakor najlepši božični oglas letošnjega leta!

6. 12. 2024, 15:19 | M.K.
Deli
Pripravite robčke: TO je vsekakor najlepši božični oglas letošnjega leta! (foto: Promocijsko gradivo)
Promocijsko gradivo

Praznična oglasna kampanja nosi pomembno sporočilo sodobnega časa: 'Umaknimo pogled z zaslonov in namenimo pozornost drug drugemu!'  

Vrvež praznikov je v teh dneh moč čutiti na vsakem koraku. Mesta in trgi so zasvetili v soju tisočerih luči, božična drevesa in praznično okrasje nas pozdravljajo povsod, kamor seže pogled. Na cestah vlada nepopisna gneča, nakupovalna središča pa so polna ljudi, ki nabirajo sestavine za praznično peko in božično slavje ter iščejo popolna darila za najdražje.  

Zdi se, kot da smo v primežu kapitalizma pozabili na pravi smisel praznikov. Da so nam 'v nulo' pospravljeni in okrašeni domovi, iskanje popolnih daril, priprava sodobnih prazničnih dobrot v slogu velikih chefov ter iskanje popolnih 'outfitov' za praznična rajanja pomembnejši od druženja. Da se tudi med prazniki ne moremo odtrgati od službenih obveznosti in smo ves čas prilepljeni na prenosne računalnike, tablice ter pametne telefone, namesto, da bi objeli svojo družino in bili hvaležni vesolju, da jo imamo. Ker ni nič večno!  

Promocijsko gradivo

Oglas, ki nosi izjemno pomembno sporočilo

Zato je pomembno, da praznikom povrnemo njihove tradicionalne vrednote - hvaležnost, mir, upanje ter veselje - in si jih dovolimo začutiti v vseh njihovi polnosti. Da v kopici dela in številnih obveznostih ne pozabimo na tisto najdragocenejše – čas z našimi najdražjimi. Prav to je sporočilo letošnje Eurospinove praznične kampanje, s katero dokazujejo svojo odgovornost do družbe.  

"V vrvežu božično-novoletnih praznikov, ko so mize polne dobrot in daril, družbena omrežja pa popolnih fotografij, spodbujamo ljudi, da pogled umaknejo od zaslona, ga posvetijo osebi ob sebi, ustvarijo pristen človeški stik in tako podarijo najlepše darilo," pravijo v Eurospinu.  

Z njihovim letošnjim prazničnim TV oglasom se lahko poistoveti vsak med nami. V njem otroški svet igre, plesa in upanja trči v realnost odraslega sveta, ki je prežet z delom, mobilnimi telefoni in nenehnim bojem za pozornost. "A ko se med dražljaji, ki se borijo za tvojo pozornost, znajdejo tvoji otroci in bližnji, nastopi trenutek, da se ustaviš in si dovoliš začutiti pravi čar praznikov," so povedali snovalci akcije. "Ker smo nekomu najlepše darilo." 

Prazniki bi morali biti namenjeni preživljanju časa z najbližjimi. Združiti bi nas morali v miru in toplini, a v sodobnem svetu žal prepogosto postanejo trenutki hitenja in izgubljenih priložnosti. Vendar pa so prav ti trenutki obenem tudi najlepši opomnik, da je največji dar, ki ga nekomu lahko podarimo, naša prisotnost. Ko si vzamemo čas za ljubezen, smeh in skupne trenutke, se zgodi čarobnost praznikov.  

Zato sledimu Eurospinovemu zgledu in v prihodnjih dneh ter tednih zavestno umaknimo pogled z zaslonov, ignorirajmo popolne božične fotografije na družbenih omrežjih in virtualni svet zamenjajmo s tistim resničnim. Ker nam le ta lahko pokloni stisk roke, objem, nasmeh in poljub, slajši od katere koli čokolade tega sveta. Ker iskren otroški 'rad/-a te imam' napolni dušo bolj, kot največji karierni uspeh življenja. Poleg daril zato letos najdražjim poklonimo nekaj posebnega, edinstvenega – svoj čas. Ker je vsak med nami za nekoga zagotovo najlepše darilo – in to ne le za praznike, temveč skozi vse leto!