15. 12. 2021, 10:44

Spoznajte TV-zvezdnico, ki služi bajne vsote s prodajo lastnih prebavnih vetrov

IG: @stepankamatto

Očitno se na spletu najdejo kupci za res čisto vsako stvar na tem svetu. To je sedaj potrdila tudi Stephanie Matto, ki je na družbenih medijih postala slavna po nastopu v resničnostnem šovu 90 Day Fiance (Zaročenka za 90 dni).

Če na programu Planet TV spremljate resničnostni šov Married At First Sight (Poroka na prvi pogled), potem vam je približno jasno, kako je videti oddaja 90 Day Fiance. V šovu povežejo ljudi, ki se na prvi pogled morda ne zdijo najbolj kompatibilni, da vidijo, če bodo po treh mesecih skupnega življenja ostali skupaj in se morda celo odločili za poroko.

Oddaja je v ZDA požela velik uspeh in ena od nastopajočih, Stephanie Matto, je zato na družbenih medijih pridobila lepo število sledilcev. Danes tako njenim Instagram vsebinam sledi več kot 260.000 ljudi, kar statistično pomeni, da je med njimi že kar zajetno število čudakov, ki si od Stephanie želijo zelo - nevsakdanje stvari. Zato se je Stephanie odločila, da jim ugodi in začela je prodajati nekaj zelo osebnega – svoje prdce.

Ja, prav ste prebrali – Stephanie na trg pošilja v steklene kozarčke ujete prdce. Cena enega takšnega kozarčka? Zajetnih 1.400 dolarjev, kar je okoli 1.240 evrov! Je pa pred kratkim imela promocijsko razprodajo in svoje prebavne vetrove prodajala s 50 % popustom. Kakšna kupčija!

Pa saj menda ja nihče na svetu ne bi kupil nečesa tako bizarnega, kajne? Zmotno. Kot je Stephanie razkrila na TikToku, je v samo enem tednu zaslužila 50.000 dolarjev (okoli 44.400 EUR).

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Stephanie Matto (@stepankamatto)

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Stephanie Matto (@stepankamatto)

Na svojem Instagram profilu je nato delila še, kako telo pripravi na izdatno proizvodnjo te dragocene robe – zaužije veliko proteinskih mafinov, jogurtov, trdo kuhanih jajc in, seveda, fižola.

 V kozarec, kamor »deponira« svoje vetrove, doda še nekaj posušenih rožnatih cvetov, da se – kot pravi sama – vonj "bolje prime", doda pa še, da je "artikel" najbolj izrazit prva dva dni. Slaba novica za vse, ki jih pred prejemom naročenega kozarčka čaka še carinski postopek.

Da za znane ljudi na spletu res ni ovir pri prodaji tudi najbolj bizarnih reči, je postalo jasno že, ko je za Stephanie za Buzzfeed povedala, da so jo sledilci že prosili, če jim proda rabljene nedrčke, spodnje hlačke, lase in celo vodo, v kateri se je kopala.

Foto: Instagram @stepankamatto

Novo na Metroplay: Pogumna Slovenka, ki je sledila svojim sanjam in preplula ocean | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem