V času, ko svet ogroža epidemija koronavirusa, se številne javne ustanove, podjetja in posamezniki trudijo, da bi zagotovili delovanje čim več storitev, kot tudi dostop do raznovrstnih gradiv in informacij ter s tem omogočili nemoten potek vzgojno-izobraževalnega in znanstveno-raziskovalnega procesa. Še posebej to velja za knjižnice in druge javne ustanove s področja znanosti in kulture.
Ker vrata NUK ostajajo zaprta za uporabnike, zato toliko bolj delujejo aktivno v zagotavljanju vseh storitev, ki jih uporabniki lahko dobijo tudi na daljavo, od doma.
V času epidemije koronavirusa NUK tako omogoča naslednje storitve, ki bodo olajšale delo v samoizolaciji, vzgojno-izobraževalne procese ali le popestrile čas, ki je tu:
Poleg številnega znanstvenega, strokovnega, učnega, umetniškega in razvedrilnega gradiva, ki je na voljo v digitalni obliki, v NUK nemoteno deluje tudi informacijska služba, od ponedeljka do petka med 8.00 in 18.00 na telefonski številki 01/2001 205 ali po e-pošti (ali spletnega obrazca Vprašajte NUK).
Vsem, ki imajo na dom izposojeno gradivo, so rok izposoje podaljšali za dodatnih 30 dni.
V okvirih zmožnosti omogočajo tudi medknjižnično izposojo, digitalizacijo knjig po naročilu (EOD), sprejemajo pa tudi naročila za kopije člankov. Tudi za založnike seveda še vedno skrbijo, saj poteka tudi oddaja obveznega izvoda in izdelava CIP zapisov. O vseh spremembah svojih storitev obveščajo na spletni strani NUK in naših družbenih omrežjih.
Epidemija celotno družbo sili k spremembi načina dela, vedenja, učenja in druženja. V tem občutljivem času knjižnice skupaj z drugimi javnimi ustanovami jemljejo svojo nalogo omogočanja dostopa do informacij in knjižničnega gradiva, tako za izobraževanje kot tudi kulturno rast in razvedrilo, še toliko bolj resno - v želji, da kot družba uspešno premagamo izzive tega časa.
#Ostanimodoma in ostanimo zdravi
Novo na Metroplay: Ajdan Pajntar o organizaciji porok, ljubezni do cvetja in dekoraciji dogodkov