17. 2. 2022, 18:00 | Promocijska objava
Tanja Postružnik Koren: »Vračam se na družbena omrežja!"
Družbena omrežja so vse bolj priljubljena in uporabljena, kljub temu pa se marsikdo odloči tudi za digitalno pavzo in se od njih odklopi. To je storila tudi priljubljena voditeljica, ampak na družbena omrežja se je vrnila zelo hitro – tu izveš zakaj!
Družbena omrežja so doživela preporod. Na začetku smo jih pretežno uporabljali za stike s prijatelji in z družino, zdaj pa so družbena omrežja ta okvir prerasla in postala veliko več kot samo orodje za spremljanje naših najbližjih in najljubših. Ali veste, da ima 6 od 10 prebivalcev Slovenije profil na vsaj enem družbenem omrežju, pri čemer prednjači Facebook, ki je tudi starostno najbolj uravnovešen.* Družbena omrežja so nam na voljo na vsakem koraku, omogočajo pa nam tudi vpogled v zasebnost tistih, ki jih sicer spremljamo na televizijskih zaslonih. Med njimi je tudi Tanja Postružnik Koren, simpatična svetlolaska in ena od naših najljubših voditeljic.
Vabilo, ki se mu ni mogla upreti
Tanja se je pred časom odločila za digitalni odklop od družbenih omrežij. Nazaj jo je privabil nihče drug kot Shoppster, katerega voditeljica je že od začetka te spletne trgovine v Sloveniji. Na televizijskih zaslonih nam je približala različne izdelke, ki jih ima Shoppster v svoji bogati ponudbi. Ko je Shoppster naznanil, da se v celoti seli na družbena omrežja, je s seboj povabil tudi priljubljene voditelje. Shoppster je bo tako skupaj s svojo karizmatično ekipo zdaj 100 % online – in vedno dostopen!
Spremljajte Shoppster na Facebooku in Instagramu.
View this post on Instagram
Pomembnost sledenja napredku
Tanja priznava: »Tudi Kremenčkovi smo počasi ugotovili, da so družbena omrežja 'neobvezni mus'. Glede na delo, ki ga opravljam, sem nazaj zato, ker imam ljudem preko družbenih omrežij kaj za povedati in pokazati. Na Telemachu in Shoppsterju so mi odprli nove priložnosti in možnosti izražanja na družbenih platfromah in ker sem človek, ki napredku rad sledi ter izzivom reče ja, sem spet aktivna na Instagramu in na Facebooku.« Ob tem Tanja pravi, da družbena omrežja skuša zaužiti tako in toliko, da ji prinašajo čim več dobrega.
Priročnost spletnega nakupovanja
Tanjo smo povprašali tudi o tem, kako gleda na spletno nakupovanje. »Prihranim čas, energijo in stroške. V času epidemije pa je ta način tudi najbolj samozaščiten in varen,« je pojasnila Tanja, ki živi daleč od velikih nakupovalnih središč in obenem priznava, da je brskanje po policah nikoli ni zares veselilo, zaradi česar je prihod spletnih trgovin že na samem začetku pozdravila.
Shoppster kot glavni motivator
Shoppster je samo v zadnjem letu v svoji spletni trgovini ponudil več kot 2.200 različnih blagovnih znamk s skupno okrog 180 tisoč izdelki. Tanja in ostali Shoppster voditelji bodo od zdaj naprej še bolj v stiku s kupci. Ker se narava in način nakupovanja spreminja in zelo hitro razvija, je jasno, da je prihodnost na družbenih omrežjih, kar s svojim velikim povratkom priznava tudi Tanja Postružnik Koren.