Ste se v zadnjih mesecih namenii v Ikeo, da bi si v turobnih časih epidemije polepšali kak kotiček doma, a ste bili razočarani, ker ste naleteli na prazne police oz. na spletu napis "Razprodano"?
Med zelo iskanimi med malimi oglasi in na družbenih omrežjih so bili tudi posamezni kosi iz priljubljenega sistema za shranjevanje Besta.
Po manjkajoče dele, denimo odmične spone za vrata, za katere je pri konkurenčnih trgovcih skoraj nemogoče najti ustrezen nadomestek, se je marsikdo odpravil kar čez mejo, natančneje k zahodnim sosedom, saj jih tudi na Hrvaškem na zalogi ni bilo.
Za pojasnilo smo povprašali kar pri viru, torej pri podjetju Ikea Slovenija.
"Od začetka pandemije opažamo povečano zanimanje za vedno boljše življenje doma in večje povpraševanje po izdelkih podjetja IKEA," odgovarjajo njihovi predstavniki za stike z javnostmi.
Nadaljevali so: "Obenem se soočamo z motnjami v verigi dobave na ravni celotne industrije. Da bi lahko svojim strankam zagotovili izkušnjo, s katero bodo zadovoljni, neprestano delamo na izboljšanju razpoložljivosti naših izdelkov. "
Prednost imajo najbolj prodajani in sezonski izdelki
"Prednost dajemo našim najbolj prodajanim izdelkom ter skrbimo za to, da so sezonski izdelki na voljo tako v trgovini kot na spletni strani," so dodali in priporočili, da se v primeru, da je želeni izdelek izven zaloge, kliknete na gumb “Obvesti me, ko bo izdelek ponovno v zalogi”.
Vsaj ko gre za linijo Besta, pa imamo za vas dobre novice: mnogi izmed "pogrešanih" izdelkov naj bi se že v naslednjem tednu vrnili tudi na slovenske police.