V priljubljeni seriji Skrito v raju upodablja Edvarda Steinerja, ki velja za enega bolj priljubljenih likov.
Naš igralec Aleš Valič je eden od tistih oseb, ki veljajo za vsestranske. Nista mu tuja niti televizija niti gledališki oder, pred več desetletij pa se je preizkusil tudi v povsem drugačni vlogi, v kakršni ga številni gledajo v priljubljeni seriji Skrito v raju. Na družbenem omrežju smo namreč našli reklamo, ki je nastala pred mnogimi leti, glavna zvezda pa je ravno Aleš! Takrat - pa še dandanes - so ga poznali izven meja naše domovine, po celi nekdanji Jugoslaviji.
Reklama, ki je ostala v spominu številnim generacijam
"Podjetje Aero iz Celja je bilo eno od najpomembnejših proizvajalcev šolskega in pisarniškega pribora v bivši Jugoslaviji. Ustanovljeno je bilo leta 1946 in si je pridobilo sloves kakovostnega proizvajalca izdelkov, kot so nepozabno lepilo OHO, samolepilni kolaž papir, lepilni trak za pakiranje paketov, svinčnikov, temper, bombice za nalivna peresa, voščenke, lesene barvice, vodene barvice, korektorji ... Njihovi izdelki so bili nepogrešljiv del karirastih šolskih torbic in vrečk za likovni pouk številnih generacij. S tem je podjetje prispevalo kreativnemu razvoju otrok in olajšalo vsakodnevno delo v učilnicah in pisarnah po celi bivši Jugoslaviji," je med drugim zapisano v oglasu, v katerem nastopa Aleš.
View this post on Instagram
V času nastanka reklame je bil Aleš precej mlajši, a vsekakor ga ni mogoče zgrešiti. Svojo nalogo je opravil zelo profesionalno in predano, seveda pa ni šlo brez kančka humorja. "Spomnim se te reklame," "Lepa reklama, pozdrav iz Celja," "Z Aero barvicami smo obarvali svoje otroštvo," se glasijo komentarji ob posnetku, ki je očitno prebudil veliko nostalgije. Verjetno se tudi naš igralec rad spominja takih snemanj, saj zagotovo gre za oglas, ki se je v spomin vpisal števinim generacijam, kot je mogoče razbrati iz komentarjev.
"Tudi po stečaju leta 2015 je Aero Celje, manjše hčerinsko podjetje istoimenskega podjetja, ki zaposluje okrog sto invalidov, nadaljevalo s proizvodnjo priljubljenih temper, ki se jih starejše generacije spomnijo zaradi likovnega pouka. Kljub izzivom blagovna znamka Aero ostaja sinonim za kakovosten šolski pribor in del nostalgičnih spominov generacij, ki so odraščale ob njihovih izdelkih," so še zapisali ob posnetku, mi pa dodajamo: in ob njihovih reklamah.