A. B. | 28. 11. 2022, 07:00
Denis Avdić o tem, kako si namerava privoščiti sto tisoč evrov vreden avtomobil: iz srca vas bo nasmejal
V njegovi garaži se skriva ikona jugoslovanskih cest, katere zgodba ima zanj globok pomen. A njegova želja je, da bi si lastil avtomobil, ki finančno ni dosegljiv vsakomur. A le kako?
Priljubljeni radijski voditelj Denis Avdić, je velik navdušenec nad avtomobili. V svoji garaži skriva jugoslovansko ikono - fička. Za to se je moral pošteno potruditi, saj so bila pogajanja z 92-letnim gospodom, lastnikom vozila, vse prej kot nezahtevna. In kako priti do tega avtomobilskega lepotca, če zanj nisi pripravljen odšteti več kot 15 tisočakov?
Avdić je v pogovoru z novinarko Avto magazina razkril vse o njegovi ljubezni do avtomobilizma in tudi, s čim ima pri vožnji avtomobila največje težave.
Na izpitni vožnji govoril kot namazan
Vozniški izpit je priljubljen televizijski voditelj opravil že v srednji šoli, kjer se je šolal za policista, zato brez tega ne bi prejel spričevala. A ima na te trenutke komične spomine: "Spominjam se, da mi je inštruktorica na koncu izpitne vožnje rekla, da na izpitni vožnji še noben kandidat ni toliko govoril kot jaz," je povedal in z nasmehom dodal: "Vmes sem pel pesem Kokolo skupine Magazin, ki je bila ravno takrat po radiu."
Prvi avtomobil s posebnim pomenom
"Prvi avtomobil mi je podaril stric, šlo je za yugo 45," je pojasnil novinarki in ga opisal kot 'bahača' v rdečih in oranžnih odtenkih, pri čemer sta bila pokrov motorja in prtljažnik oranžne barve, saj je bil ustvarjen po naročilu. "Meni je pomenil ogromno," je zaupal. Po enem letu ga je prodal.
Nanj ga vežejo zanimivi spomini: "Enkrat mi je v Domžalah sredi križišča menjalnik padel kar na tla. No, pa dostikrat je vžgal na ''porivanje'," je komično povedal in v smehu pripomnil: "Ta avtomobil je bil kot nalašč za učenje parkiranja. Ni te bilo strah, da bi ga opraskal, in tudi če si ga butnil ob kako steno, se ni kaj dosti poznalo na avtu. Prej na steni."
View this post on Instagram
V njegovi garaži se skriva ikona jugoslovanskih cest
"Pred nekaj leti sem stricu, ki živi v Bosni, rekel, da naj me pokliče, če najde kakega lepega fička. Imel sem resen namen, da ga kupim. In res me je en dan klical, da ga je našel pri 92-letnem gospodu, ki že lep čas nima vozniškega izpita, ker mu ga zaradi starosti ne podaljšajo," je začel z opisovanjem zgodbe o tem, kako je postal ponosni lastnik fiča. "Fičko je moj letnik, letnik 1982. Gospod ga ni želel prodati, na koncu pa je pristal na 3.000 evrov in tako bo zdaj tale fičo z mano do konca!" je povedal. "Je rdeče barve in potrebuje malce osvežitve, ampak se nikamor ne mudi."
"Na koncu sem se zaljubil vanj, zato sem toliko časa dvigoval ceno, dokler lastnik ni pristal na prodajo."
Načrt za lastništvo sanjskega jeklenega konjička
Njegov sanjski avtomobil je porsche 911 carrera, a ga zaradi visokih cen ni tako lahko dobiti. Njegov načrt je, da "ga bom nekoč pač imel. In to novega", je z obilico optimizma pojasnil. K temu je pripomnil: "No, načrt je tak. Jaz kupim en bitcoin in čakam. In čakam. In čakam. Ko vrednost naraste na ceno novega porscheja 911, ga kupim," je navihano opisal svoj načrt nakupa.
View this post on Instagram
Na avtocesti ga je najbolj strah ...
Priznava, da obožuje hitrost, kar ne pomeni, da po cestah 'dirka', temveč da "imam s tem težave", je priznal. Po Sloveniji naredi tudi do 25.000 kilometrov letno, ko ima predstave, tudi več. A iskreno je novinarki priznal, da ga na cesti najhitreje s tira spravijo tovornjaki – "Ko te na avtocesti prehitevajo tovornjaki, te pač postane strah in te vse skupaj spravi s tira," je zaključil.
Novo na Metroplay: Duo Arbadakarba o novi avtorski pesmi, vsestranskem ustvarjanju in trenutkih z družino