Priljubljeni glasbenik Jan Plestenjak je znan tudi kot velik ljubitelj avtomobilov. Njegova zbirka je zelo pestra.
Skozi njegove roke je šlo v preteklosti kar nekaj izjemnih avtomobilov, z nekaterimi pa je spletel tudi prav poseben odnos. Kot je že pred časom zaupal Avto magazinu, ima namreč rad stvari, ki imajo v sebi sok, kri in karakter.
In v to kategorijo spadajo tudi avtomobili znamke Porsche, ki jo očitno Plestenjak zelo ceni. V njegovi garaži se jih je izmenjalo že kar nekaj, med drugim tudi legendarni 911 Carrera 4S generacije 993, za katerega mu je od vseh najbolj žal, da ga je prodal.
Ujet v ...
V zadnjem času pa očitno strast do Porschejev pri njem zapolnjuje model 911 GT3 Touring zadnje generacije (992). Jan si ga je omislil v črni barvi, glede na to, kolikokrat je v njem opažen, pa se očitno v avtu odlično počuti.
@carspotting.lj_ Jan rastlinjak in his #gt3touring #fyp#real #virallllll ♬ resonance very slowed - rvlzy
Plestenjaka so v objektiv ujeli v Ljubljani, s Porschejem, na katerega si je namestil tudi posebno, personalizirano registrsko oznako JP, pa se precej vozi tudi po obali, kjer živi. Opažen je bil namreč tudi na "portoroški promenadi". Ni pa Plestenjak edini, ki se navdušuje nad znamko iz Stuttgarta. Kar nekaj znanim Slovencem, predvsem športnikom, garažo krasi številka 911.
Navdušenje nad Plestenjakovim novim športnim avtom pa je pokazal tudi Sanjski moški Blaž Kričej Režek, ki jetudi sam velik ljubitelj adrenalina športa, adrenalina in morja. Na tikToku je pod objavljeni video komentiral: "Kako lepo cvilijo keramične zavore. Sam specifikacija mi je pa malo dolgočasna."
Premor od družbenih omrežji
Sicer pa se je Jan Plestenjak pred kratkim za eno leto umaknil iz javnega življenja in se, kot je sam dejal, posvetil ustvarjanju nove glasbe. To pa hkrati pomeni tudi umik od družbenih omrežji, kar je kronal z menjavo mobilnega telefona – pametnega je zamenjal za preklopnega, "staromodnega" in to ovekovečil tudi v videu, ki ga je delil s svojimi oboževalci.
View this post on Instagram
Koliko je treba odšteti zanj?
Nič kaj "retro" pa ni njegov Porsche. 911 GT3 Touring je namreč eden izmed vrhuncev razvoja aktualnega modela 911. V osnovi gre pri modelu GT3 za avto, ki je bolj orientiran na dirkališče, kot pa za običajen promet. Ravno zato so Porschejevi inženirji razvili različico Touring, ki so ji odstranili velik, zadnji spojler in ga priredili za bolj potovalne in vsakdanje namene – od tod tudi ime Touring.
Poganja ga bokserski, šestvaljni, bencinski motor, ki brez pomoči turbine zmore 374 kilovatov moči (510 KM). Do 100 pospeši v zgolj 3,4 sekunde, merilnik hitrosti pa se ustavi pri 318 km/h. Avto je absolutna redkost na slovenskih cestah, saj jih najbrž lahko preštejemo na prste ene roke.
Prav tako pa pot do njega ni najbolj enostavna, saj, če se kupec odloči za novega, mora pri nas zanj pripraviti nekaj čez 200.000 evrov (brez dodatne opreme), tudi količine pa so omejene. V Sloveniji sta trenutno na prodaj tudi dva rabljena, cena vsakega pa presega 220.000 evrov.
Jan Plestenjak je tako lahko zelo srečen, da ga je uspel zapeljati v svojo garažo in v novem jeklenem konjičku zagotovo (in očitno) zelo uživa. Ne dvomimo, da bo z njim na enega od izletov zapeljal tudi svojo boljšo polovico.
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?