SDM je Tini Gaber vrnil žogico.
Zadnje dni naslovnice medijev polni novica o neprimernem posnetku Tine Gaber, v katerem se norčuje iz Janeza Janše. Slednjemu primanjkuje denarja za poplačilo sodnih stroškov, zaradi česar se je odločil, da bodo njegove stroške plačali njegovi podporniki: tako se je odločil, da organizira dražbo. Na njej bo prodajal deset svojih predmetov, izklicna cena vseh predmetov pa je skupno 15.500 evrov, poroča Žurnal24.
Po pričakovanjih je posnetek naletel na veliko kritik, nekateri pa so partnerici predsednika vlade Roberta Goloba peli hvalospeve, češ da je posnetek izjemno smešen. In ker je smeh očitno najboljše zdravilo za vse, so s svojim "skečem" odgovorili tudi v podmladku stranke SDS SDM.
Ker je Tina Gaber tako uvidevna do Janeza Janše, smo se odločili, da še mi njej pomagamo!
— SDM (@organizacijaSDM) November 18, 2024
Pomagajmo Tini do novega fanta! pic.twitter.com/PviJ3xmmvp
"Ker je Tina Gaber tako uvidevna do Janeza Janše, smo se odločili, da še mi njej pomagamo! Pomagajmo Tini do novega fanta!" Na posnetku tako pomladek želi Tini pomagati najti novega fanta ter s tem namenom odprejo mapo s seznamom njenih nekdanjih partnerjev. "Ministra ali športnika? Ja, samo da ima denar, nima veze drugo. Vegetarijanca bi bilo fajn. Ne, masla, ne. Ne, Tina, mi gremo v akcijo, ti pomagamo, ni problema," pove na posnetku.
Posnetek so objavili na družbenem omrežju X, pod njim pa se je usulo veliko število komentarjev. Ena od uporabnic je tako izpostavila, da ni navdušena, da se spuščajo na njen nivo, zlasti ne pod križem. Drugi pa so medtem izrazili svojo podporo.
Če damo šalo na stran, je vsekakor tovrstna komunikacija oziroma "zbadanje" izjemno neprimeren za politični prostor, saj obravnava z nasprotno si mislečimi na precej primitiven način. Prav tako bi morali biti politiki in znane osebe za zgled in se ne bi smele posluževati otročjih načinov obračunavanja.
Kako se pa vam zdi posnetek Tine Gaber? Svoje mnenje lahko delite na tej povezavi.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"