21. 4. 2021, 10:29 | Vir: STA

Turizem Ljubljana s kampanjo predstavlja koristi turizma

Nebojša Tejić/STA

Turizem Ljubljana je zagnal novo kampanjo, imenovano Turizem dela Ljubljano, s katero želi predstaviti pozitivne posledice turistične dejavnosti v prestolnici. Turizem dela Ljubljano boljšo, bolj prijazno, bolj aktivno, bolj kulturno, bolj raznoliko, bolj zanimivo, bolj povezano, kar odlikuje najlepše mesto na svetu, so izpostavili.

Meščankam in meščanom želijo v Turizmu Ljubljana s kampanjo predstaviti pozitivne posledice turistične dejavnosti v prestolnici. "Skozi infrastrukturne, kulturne, športne in splošne različne pridobitve, ki delajo Ljubljano boljšo in prijaznejšo. Skozi projekte, ki so bili (so)financirani iz turističnih prihodkov in so predvsem namenjeni prebivalcem mesta," so navedli v sporočilu za javnost.

Zavedanje, da turizem izboljšuje mesto, bodo meščanom sporočali plakati. Nagovarjali jih bodo tudi o pridobitvah v njihovi soseski, ki so jih sofinancirali s sredstvi iz turizma. Tudi na spletnem portalu Visit Ljubljana bodo objavili seznam projektov, ki so bili financirani ali sofinancirani iz prihodkov od turistične dejavnosti v mestu.

V zadnjih letih je bilo zlasti v poletnih mesecih mogoče slišati pritožbe domačinov nad velikim številom turistov, ki so preplavili Ljubljano. Na Turizmu Ljubljana so si zato že dalj časa prizadevali za boljše upravljanje turističnih tokov, med drugim s preusmerjanjem turistov iz ožjega mestnega središča v destinacije v širši regiji ter sezonsko in lokacijsko porazdeljeno ponudbo dogodkov. Od leta 2016 do 2019 so z analizo spremljali tudi odnos meščanov do turizma.

Lani se je sicer s pandemijo covida-19 vse spremenilo, turistična panoga je praktično obstala, njeno okrevanje pa bo dolgotrajno. V naslednjih korakih nameravajo v Turizmu Ljubljana zainteresirane meščane aktivno vključiti v soustvarjanje ponovnega zagona turizma. "Ker je prav, da mesto postavi pogoje. In mesto smo ljudje," so sklenili.

Število turističnih prenočitev v Ljubljani je s 194.715 v letu 2001 zraslo na 2,2 milijona v letu 2019.

Novo na Metroplay: Aljoša Bagola in Matej Šarc│1, 2, 3 ... bis! Podkast Slovenske filharmonije