POP TV letos praznuje pomemben mejnik – 30. obletnico. Ob tej priložnosti smo se pogovarjali z izvršno direktorico Pro Plus Stello Litou, ki je razkrila nekaj poudarkov letošnje programske sheme in nam zaupala, kaj jo pri njenem delu najbolj navdihuje.
POP TV že desetletja postavlja trende, ustvarja vrhunske vsebine in močno zaznamuje slovenski medijski prostor. S širokim naborom informativnih, zabavnih in igranih vsebin je postal nepogrešljiv del vsakdana Slovencev. Ob tej okrogli obletnici se na POP TV ozirajo na bogato zgodovino ter hkrati usmerjajo pogled v prihodnost, za katero pravijo, da bo še svetlejša in večja. Pogovarjali smo se z izvršno direktorico Pro Plus Stello Litou, ki je spregovorila o svojem delu, razkrila, kaj pripravljajo za gledalce in kakšne vsebine sama najraje gleda.
POP TV letos praznuje 30. obletnico. Praznovanje bo združilo preteklost in prihodnost, kajne?
POP TV je izjemno cenjena in priljubljena blagovna znamka. S POP TV so odraščale številne generacije, zato ga v mislih in srcih nosijo številni Slovenci. Zame in za vse, ki delamo na POP TV, je res v čast, da smo lahko priča temu jubileju. Poskrbeli bomo, da bomo skozi vse leto, mesec za mesecem obletnico obeleževali z različnimi vsebinskimi poudarki. Pripravljali bomo vsebine, ki nas bodo skozi vse leto spominjale na teh preteklih 30 let, a pri vsem skupaj ne gre le za nostalgijo, temveč za praznovanje, praznovanje prihodnosti.
POP TV ima svetlo prihodnost in trdno verjamemo, da bo vrhunska lokalna vsebina, bodisi informativna – z novicami in informativnimi oddajami – bodisi zabavna ali igrana, ostala ključna.
Nekaj ste že namignili, ampak vseeno moramo preveriti, ali se za letos obetajo kakšne novosti? Kaj nam lahko izdate?
Če se osredotočim samo na lokalno produkcijo in vsebino – ravnokar smo začeli s predvajanjem 2. sezone serije Skrito v raju, kmalu prihajata še MasterChef Slovenija in Delovna akcija. Že to jesen bodo gledalci lahko uživali v novi dnevni igrani seriji, ki bo znova temeljila na izvirni lokalni ideji z izjemnimi slovenskimi igralci. Gre za druge tematike in vsebino, kot jo gledamo v Skrito v raju, a verjamemo, da bo nova serija dostojen naslednik velikega uspeha, ki smo ga dosegli s trenutno serijo. Zelo smo navdušeni, trenutno smo v zaključnem delu predprodukcije, snemanje se začne marca in komaj čakam, da se lotimo dela ter jo jeseni predstavimo gledalcem.
Kakšen tip televizijskega gledalca pa ste vi?
Sebe vidim kot televizijskega navdušenca. Obožujem veliki zaslon; gledam ga ves čas. Tudi, ko sem doma, je televizor vedno vključen, ne glede na to, kaj počnem. Gledam vse na televiziji – od vrhunskih mednarodnih serij in igranih vsebin ter dnevnih serij, kar nekaj jih gledam na mah (op. a., binge watching).
Gledam tudi resničnostne šove, igrane serije, dnevne serije, tako lokalne kot mednarodne – pravzaprav ni pomembno. Enostavno obožujem televizijo in vedno sem jo. Poleg tega gledam vse – od dokumentarcev do športa. Sem velika ljubiteljica vseh športov. Všeč so mi vsi športi – od nogometa in rokometa do smučarskih skokov, alpskega smučanja, snookerja, curlinga – karkoli. Obožujem televizijsko izkušnjo v vseh oblikah. Z enakim navdušenjem lahko gledam dokumentarne filme, uspešne filmske franšize, izbor neodvisnih filmskih festivalov ali zmenkarsko resničnostno oddajo.
Kaj vas pri delu najbolj navdihuje?
Biti izvršna direktorica pomeni graditi in negovati odlično ekipo ter spodbujati sodelovanje. Sodelovanje je bilo ključni del moje poti že od začetka, ko sem pri svojih dvajsetih letih začela kot asistentka in lokacijska vodja. Vznemirjenje, ki ga občutiš jutro po premieri – ko končno vidiš rezultate velikega projekta, njegov uspeh ali neuspeh – je resnično edinstveno. Gre za izjemno intenziven proces, ki te popolnoma prevzame.
Ko televizija postane del tvojega vsakdana, si je težko predstavljati življenje brez nje. Vsakodnevno prizadevanje za dobre rezultate televizijskih vsebin postane nuja, nekaj, kar te poganja. Televizijska produkcija je drugačna od drugih oblik ustvarjanja vsebin, saj ponuja takojšnje zadovoljstvo, prinaša tudi tisti pozitivni, koristen stres, ki sčasoma postane del tebe. Težko si predstavljam življenje brez tega organiziranega kaosa in ustvarjalnih procesov, ki je vedno dinamično in v katerem ti nikoli ni dolgčas.
Kaj si želite za prihodnost POP TV?
Kot sem že povedala, ima POP TV izjemno močno zgodovino, ki je del slovenske družbe. Kar si želim, je nadgrajevanje te zapuščine, katere temelje so jo postavile ekipe pred nami, jo popeljati naprej. To pomeni vlaganje v vsebine, ki so pomembne za slovensko občinstvo, premikanje meja, ustvarjanje nečesa novega, drugačnega in vznemirljivega.
Smo vodilni na trgu, in ključno je, da se nenehno zavedamo te odgovornosti, ki jo to prinaša – ne le da vodimo in razvijamo trg, ampak ga tudi podpiramo, rastemo in ga izboljšujemo. To je moj cilj in razlog, zakaj sem tukaj. Ljudem želim pokazati, da je prihodnost POP TV še večja in svetlejša od preteklosti – in to je smer, v kateri delamo.
Novo na Metroplay: Perica Jerković o družinskih trenutkih, delu komika in čisto prvem nastopu