Aron, sin nekdanje novinarke in znane televizijske voditeljice, je očaral v TV-oglasu za priljubljeno avtomobilsko znamko.
Slovenija se vse pogosteje pojavlja kot lokacija za snemanje mednarodnih TV-oglasov, pri čemer številne tuje produkcije v naših krajih iščejo avtentične prizore in talente. Eden izmed takšnih oglasov je tudi novi oglas za avtomobil Honda HR-V, ki ga je režiral priznani britanski režiser Christopher Nicholas.
Posebnost tega oglasa je, da v njem nastopata voditelj David Urankar in najstnik Aron, sin nekdanje novinarke in dolgoletne voditeljice rubrike POP IN na POP TV Urške Pirš. Urška je dolgih 12 let na komercialni televiziji poročala o dogodkih iz sveta zabave in estrade, zdaj pa se veseli uspehov svojega sina.
Aron je imel priložnost sodelovati v enem izmed kratkih oglasov za tuji trg, kjer je upodobil karateista, ki osvoji črni pas. Arona v mlajših letih je v TV-oglasu odigral drug mlajši otrok.
"TV-oglas za Hondo se predvaja tudi v tujini, trenutno v Italiji, kjer ga je opazila Aronova učiteljica in me opozorila nanj. Snemanje je bilo Aronu zelo všeč, neka nova izkušnja in doživetje. Tudi ob izkušenem Davidu se je odlično počutil. To sicer ni njegov prvi oglas. Igralstvo ga ne zanima, ker je trenutno njegov svet samo nogomet (nasmeh)," je za Metropolitan povedala Urška Pirš, ki jo boste na Metropolitanu kmalu lahko spet spremljali v vlogi voditeljice podkasta Greenroom.
Čeprav ga igralstvo ne zanima, Aron že pri mladih letih nabira zanimive življenjske izkušnje. Morda bomo kmalu o njem brali še na športnih straneh, saj njegovo srce trenutno bije za nogomet.
Spodaj si lahko ogledate TV-oglas, kjer v glavni vlogi navdušujeta voditelj kviza Denar pada David Urankar in Aron.
View this post on Instagram