24. 5. 2021, 08:49

V Ljubljani lahko taksi ponovno naročite prek aplikacije HOPIN Taxi

HOPIN Taxi

Priljubljena mobilna aplikacija za naročanje taksijev HOPIN Taxi je ob povratku v Ljubljano združila moči s podjetjem Taxi Rondo, s katerim bodo domačim uporabnikom ponudili digitalizirano taksi storitev, kakršna je v drugih svetovnih prestolnicah na voljo že vrsto let. Aplikacija HOPIN Taxi namreč omogoča sodobno uporabniško izkušnjo, ki obsega tako naročanje in plačevanje vožnje znotraj aplikacije kot tudi spremljanje in ocenjevanje voznika ter vnaprej določeno ceno prevoza.

Enostavno, hitro in uporabniku prijazno naročanje taksi prevozov ter varno, transparentno in brezgotovinsko plačilo so le nekatere od prednosti, ki jih v Slovenijo kot prva prinaša storitev HOPIN Taxi.

Njihova brezplačna aplikacija HOPIN Taxi, ki trenutno deluje v Bratislavi, Pragi, Kijevu, Košicah, Ostravi in Ljubljani, je od leta 2012 zabeležila že skoraj 2,2 milijona zadovoljnih strank. Ponuja vse funkcionalnosti največjih svetovnih aplikacij za naročanje prevozov, pri tem pa so njena glavna razlikovalna prednost izkušeni vozniki.

V podjetju HOPIN Taxi so namreč ob povratku na slovenski trg sklenili ekskluzivno sodelovanje s podjetjem Taxi Rondo, kar pomeni, da bodo vožnje izvajali izključno preverjeni taksisti z vsemi potrebnimi izkušnjami, ob pomoči lokalnega partnerja pa bo sedaj v njihovo storitev vključenih več kot 100 avtomobilov.

Mobilna aplikacija prinaša številne prednosti tako za uporabnike kot voznike, saj pohitri in poenostavi naročanje in izvajanje taksi storitev.

Najpomembnejša novost je vnaprej določena končna cena prevoza, ki jo aplikacija izračuna glede na želeno pot in se med vožnjo ne spreminja. Prav tako je ves čas prikazana lokacija voznika, čas prihoda, njegovo ime ter znamka avtomobila, uporabnik pa lahko z voznikom znotraj aplikacije kadarkoli stopi v stik, brez zamudne komunikacije s pomočjo operaterja. Plačilo je mogoče z gotovino ali z bančno kartico znotraj aplikacije, kar je tako za voznike kot uporabnike veliko enostavnejše. Sistem omogoča tudi preverjanje poteka posamezne vožnje, uporabniki pa lahko podajo tudi povratne informacije, ki po izkušnjah iz tujine voznikom predstavljajo dodatno motivacijo za izboljšanje svojih storitev. 

HOPIN je sicer prvič vstopil na slovenski trg že leta 2016, ko so storitev predstavili testno. S strani uporabnikov so bili deležni odličnega odziva, saj si je njihovo aplikacijo na svoje naprave naložilo več kot 50.000 Slovencev. Edina pomanjkljivost je bilo manjše število voznikov, vendar teh težav tokrat ne pričakujejo, je pojasnil Richard Lorincz, izvršni direktor podjetja HOPIN Taxi:

»Storitev bomo v Ljubljani izvajali skupaj z uveljavljenim in izkušenim partnerjem, podjetjem Taxi Rondo, ki pozna lokalni trg ter ima zanesljive voznike in modern vozni park. Uporabnikom bomo tako ponudili odlično storitev in prednosti naročanja taksija direktno v mobilni aplikaciji.«

Ekskluzivnega sodelovanja se veselijo tudi v podjetju Taxi Rondo, kjer so se zanj odločili, da bi uporabniško izkušnjo dvignili na višji nivo.

»S to aplikacijo bomo strankam olajšali in poenostavili naročanje prevozov ter obenem modernizirali sistem oziroma način naročanja prevozov v našem podjetju,” je razložil Mirjan Miladić iz podjetja Taxi Rondo. 

Aplikacija HOPIN Taxi je za vse uporabnike naprav Android in iOS že na voljo za naročilo prevozov na območju Ljubljane, v podjetju HOPIN pa v prihodnosti ne izključujejo širitve v druga mesta po Sloveniji. 

Več na hopintaxi.com/sl

Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču